Knut S Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 tåkenatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
NordicPixels Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Flott tåkebilde! Liker hvordan personen i bildet er helt isolert vekk fra trærene og bygget til venstre samt månen som så vidt skinner igjennom tåken. Kraftlinjene er derimot litt forstyrrende og jeg ville kanskje ha photoshoppa de vekk. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Det er sjelden jeg er happy for ledninger i bildet. Her hadde jeg nok laget et langt smalt panorama ved å kutte under ledningene. Kan du ikke lage en v2 så jeg får se? Jeg tror det hadde blitt veldig kult! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Flott tåkebilde! Liker hvordan personen i bildet er helt isolert vekk fra trærene og bygget til venstre samt månen som så vidt skinner igjennom tåken. Kraftlinjene er derimot litt forstyrrende og jeg ville kanskje ha photoshoppa de vekk. jeg prøvde å å fjerne men fikk ikke bra resultat uansett hva jeg prøvde, men nå er jeg lite drevet på dette med photoshopping da. men tusen takk for tips og innspill Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Det er sjelden jeg er happy for ledninger i bildet. Her hadde jeg nok laget et langt smalt panorama ved å kutte under ledningene. Kan du ikke lage en v2 så jeg får se? Jeg tror det hadde blitt veldig kult! takk for innspill, nei er enig i det at ledninger gjør seg lite men kludra litt med å få det til. Tenkte ikke på beskjæring før du sa det, så her er v2 versjonen klar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 og jammen kom det ett tullbilde på v3 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Det er sjelden jeg er happy for ledninger i bildet. Her hadde jeg nok laget et langt smalt panorama ved å kutte under ledningene. Kan du ikke lage en v2 så jeg får se? Jeg tror det hadde blitt veldig kult! takk for innspill, nei er enig i det at ledninger gjør seg lite men kludra litt med å få det til. Tenkte ikke på beskjæring før du sa det, så her er v2 versjonen klar Hehe! Du kunne ikke dy deg og måtte ha med månen!? Nei, V2 ble best i mine øyne. Det enkle er ofte det beste vet du ? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Det er sjelden jeg er happy for ledninger i bildet. Her hadde jeg nok laget et langt smalt panorama ved å kutte under ledningene. Kan du ikke lage en v2 så jeg får se? Jeg tror det hadde blitt veldig kult! takk for innspill, nei er enig i det at ledninger gjør seg lite men kludra litt med å få det til. Tenkte ikke på beskjæring før du sa det, så her er v2 versjonen klar Hehe! Du kunne ikke dy deg og måtte ha med månen!?Nei, V2 ble best i mine øyne. Det enkle er ofte det beste vet du ? er nok enig i det Men samtidig syns jeg v4 ble sånn noenlunde ok Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Knall dette:-) Definitivt v1 for meg. Et herlig enkelhet med en god dose minimalisme, både i kontraster og elementer. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Knall dette:-) Definitivt v1 for meg. Et herlig enkelhet med en god dose minimalisme, både i kontraster og elementer. Tusen Takk for hyggelig kommentar Pentaxen Lenke til kommentar
HSP Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 v1 er helt overlegen de andre versjonene. Meget stemningsfullt og bra synes jeg. Henning Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 v1 er helt overlegen de andre versjonene. Meget stemningsfullt og bra synes jeg. Henning Tusen Takk for hyggelig kommentar ☺ Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Her blir det visst bare Sørli igjen for solskinn er det dårlig med her selv om stedfortrederen titter fram i en versjon eller kanskje to. Du fikk hverfall dokumentert tåka. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Her blir det visst bare Sørli igjen for solskinn er det dårlig med her selv om stedfortrederen titter fram i en versjon eller kanskje to. Du fikk hverfall dokumentert tåka. Roar Tusen Takk for hyggelig kommentar. Burde bildet vært lysnet litt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg