Gå til innhold

tåkenatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott tåkebilde! Liker hvordan personen i bildet er helt isolert vekk fra trærene og bygget til venstre samt månen som så vidt skinner igjennom tåken. Kraftlinjene er derimot litt forstyrrende og jeg ville kanskje ha photoshoppa de vekk.

jeg prøvde å å fjerne men fikk ikke bra resultat uansett hva jeg prøvde, men nå er jeg lite drevet på dette med photoshopping da. men tusen takk for tips og innspill

Lenke til kommentar

Det er sjelden jeg er happy for ledninger i bildet. Her hadde jeg nok laget et langt smalt panorama ved å kutte under ledningene. Kan du ikke lage en v2 så jeg får se? Jeg tror det hadde blitt veldig kult!

takk for innspill, nei er enig i det at ledninger gjør seg lite men kludra litt med å få det til. Tenkte ikke på beskjæring før du sa det, så her er v2 versjonen klar

Lenke til kommentar

Det er sjelden jeg er happy for ledninger i bildet. Her hadde jeg nok laget et langt smalt panorama ved å kutte under ledningene. Kan du ikke lage en v2 så jeg får se? Jeg tror det hadde blitt veldig kult!

takk for innspill, nei er enig i det at ledninger gjør seg lite men kludra litt med å få det til. Tenkte ikke på beskjæring før du sa det, så her er v2 versjonen klar

Hehe! Du kunne ikke dy deg og måtte ha med månen!?

Nei, V2 ble best i mine øyne. Det enkle er ofte det beste vet du ?

Lenke til kommentar

Hehe! Du kunne ikke dy deg og måtte ha med månen!?

Nei, V2 ble best i mine øyne. Det enkle er ofte det beste vet du ?

er nok enig i det :) Men samtidig syns jeg v4 ble sånn noenlunde ok

Lenke til kommentar

Her blir det visst bare Sørli igjen for solskinn er det dårlig med her selv om stedfortrederen titter fram i en versjon eller kanskje to.

Du fikk hverfall dokumentert tåka.

Roar

Tusen Takk for hyggelig kommentar.

Burde bildet vært lysnet litt ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...