andhess Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har et Sapphire Radeon 9600 Pro kort som hyler vanvittig når maskinen starter opp. Når jeg kommer inn i Windows gir ulyden seg. Noen som har vært borte i dette? Er kortet defekt? Takk! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sikker på at det er skjermkortet..og ikke noe annet? Vifta på skjermkortet? TaZ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 en del poster om dette på forumet.. søk eller noe du Lenke til kommentar
andhess Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Selvsagt er det vifta på skjermkortet som "skriker"... Skal ta et søk og se hva jeg finner! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ta den av rensk den og sett den på igjenn,bytt gjerne goopen med AS.Det er veldig lett. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ikke så mye å gjøre med det. Det er lagrene på vifta som skriker litt før de blir varme. Det er derfor lyden gir seg når du kommer inn i Windows. Rett og slett dårlig kvalitet på vifta. Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det går vel ikkje an å smøre kule lagrene med noe vel? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 hell over olivenolje Lenke til kommentar
JTJ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har det samme kortet og samme problemet for andre gang, sendte inn det første, fikk nytt igjen som ikke gav ulyd men etter noen dagers bruk har det nå begynt lage ulyd igjen og nå går den ikke bort, fryktelig irriterende :gretten: Trodde det skulle være kvalitet med Sapphire.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå