Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Love is in the air Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Godt komponert bilete! Friske fine fargar 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Snart er de på dypt vann..og med truende skyer over Ryddig kompet og fint utsnitt/format. Spesielle farger, filter? Har ikke vært i Mexico siden jeg var svært ung sjømann tidlig på 60 tallet..i Tampico Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Godt komponert bilete! Friske fine fargar Tusen takk for positiv tilbakemelding Magnar Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Nydeleg farger/lys i bilde 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Snart er de på dypt vann..og med truende skyer over Ryddig kompet og fint utsnitt/format. Spesielle farger, filter? Har ikke vært i Mexico siden jeg var svært ung sjømann tidlig på 60 tallet..i Tampico Mvh Oddmund Hei Oddmund! Tidlig på 60tallet var jeg ikke påtenkt engang jeg! Jeg er en attpåklatt, så jeg regner med jeg ikke var så planlagt i det hele tatt... Bildet har vært innom Snapseed og justert litt hit og dit. Men den turkise fargen er virkelig nok. Riktig nydelig hav! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Nydeleg farger/lys i bilde Tusen takk! Hyggelig med positiv tilbakemelding!☺ Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 fint med flotte farger og en god komp. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 fint med flotte farger og en god komp. Takk takk Knut! ☺ Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Supert bilde, Helene! Fin etterbehandlig og flott komp! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Supert bilde, Helene! Fin etterbehandlig og flott komp! Mvh Fredrik Tusen takk Fredrik! ??? Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Eia var vi der Ett velkomponert og flott bilde. Fin etterbehandling som fremhever skyer og detaljer på en positiv måte. Ligner på Topaz Adjust ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Eia var vi der Ett velkomponert og flott bilde. Fin etterbehandling som fremhever skyer og detaljer på en positiv måte. Ligner på Topaz Adjust ? Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Jeg aner ikke hva Topaz adjust er for noe. Jeg har brukt en HDR funksjon pluss endel andre greier... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 In the air? Du mener vel til knes i vannet.... Kos dette:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 In the air? Du mener vel til knes i vannet.... Kos dette:-) Ja det var det jeg mente, in the air er det visst trouble waiting...? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 .. or may be in the water? Greit utsnitt og komp, men tenker kanskje en drøy cm eller to kutt i topp. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det jo ingenting i veien med. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Lækkert motiv..og hvilken skøn farve vandet har ..er det to personer som står i vandet og holder om hinanden ?vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg