MenuM Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 På sesjon del 2 ble jeg kjent tjenestedyktig, men fikk fritak fordi jeg har hatt plager med ryggen. Jeg skulle si fra hvis ryggen ble bedre og jeg hadde lyst å inn. Jeg har veldig lyst å inn nå til januar, men jeg sliter med sit-ups pga ryggen. Ellers er jeg veldig aktiv og er lite plaget med ryggen, har lyst til å være mest mulig ute i felt. Har sett for meg 2. bataljon, men hvordan er det hvis jeg ikke kan utføre sit-ups? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Tror det ville gått bra. Var selv i 2.Bat for lenge lenge siden. Kan ikke huske det var så mye sit-ups der. Var vel mest gåing og atter gåing. Men skjold da. ? Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Skjold ja Hvor enkelt er det å få plass der? Hvis jeg ringer nå å sier jeg vil inn er det stor sjans for å plass? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Skjold ja Hvor enkelt er det å få plass der? Hvis jeg ringer nå å sier jeg vil inn er det stor sjans for å plass? Tror ikke det skal være så vanskelig. Er vel neppe så mange som vil dit. Du kan jo prøve og ringe og høre. Må bare få tilføye at uansett om det ikke er verdens navle så hadde vi det utrolig fint der. Sommeren er den beste tiden om du liker natur og friluft. Vinteren også om du er glad i og gå på ski. Var selv på skjold i ca 2 mnd før jeg ble sent til brennfjell. ved finske grensa. Men den leiren er nedlagt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå