Bananarama Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Jeg er en gutt på 25 år. Og homofil. Og jeg har et lite problem. Jeg har forelsket meg i en gutt som jobber på Rema 1000 ikke langt unna der jeg bor. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg kan jo ikke akkurat komme fram til kassa og si; "jeg er forelsket i deg, skal vi bli kjent?". Er det noen som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan gå fram? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Er han homofil da? Kanskje et ømt tema for mange. Mange heterofile blir jo rett og slett sure og tar det som en fornærmelse. Ville vært forsiktig hvordan jeg nærmet meg det. 2 Lenke til kommentar
Bananarama Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Jeg aner ikke om han er det. Det blir jo litt ekstra vanskelig det hele når jeg er homofil. Kanskje noen har en lur fremgangsmåte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Tinder, gaysir og grindr... Han kan jo være der... Kjipt å ikke kunne bruke nærbutikken mer, hvis du går på bølgens og antar at herren er homo, og det vist seg ikke å stemmer... Jeg hadde ikke vist meg på den butikken senere ihvertfall! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Man burde ta det som et kompliment at folk blir forelska i seg, samma om det er jente eller gutt . Jeg tviler på at det er mange som føler det slik 2 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Om du er en tålmodig, vil jeg si at den beste måten er å handle på rema 1000 (hos han) og slå av en prat hver gang, bli en person han kjenner igjen, en som får han til å smile. Jeg pleier ofte å slå av en kort prat med den som sitter i kassen på min (tilfeldigvis) rema 1000, bare enkle ting som "lang dag?" eller "mye å gjøre?" etc. Vanligvis sier ikke folk i kassen mer enn "Hei, det blir 85kr, vil du ha pose, vil du ha kvittering, ha det", og noen sier ingenting. Og ingen sier noe til den som sitter i kassen. Det skal veldig lite til for å glede dem, få opp humøret deres, skape god rapport. Etter en stund, når det føles mer naturlig og samtalene deres kanskje blir lengre og lengre (er begrenset for hvor lange de kan være, spesielt om det er kø, men de kan fort dras ut), kan du kanskje introdusere deg selv. "Forresten jeg heter *, hva heter du?" Og når du er enda mer komfortabel kan du spørre om han vil finne på noe en dag, se en film, game eller gjøre noe annet du vanligvis gjør eller tenker hadde vært kjekt. Klassiker er jo også å bare si "Hey, synes du virker som en bra fyr, lyst å ta en pils en dag?" Dette kan han oppfatte som rart, ettersom man ikke spør fremmede om slikt. Han vil også lure på om du prøver deg (bingo), eller om dette er mer en bromance-greie. Men slik jeg ser det trenger han ikke å vite hvilken det er. Du kan spare deg selv for en bomtur på puben ved å si "Forresten jeg er homofil Synes du virker som en bra fyr, lyst å ta en pils en dag?" Om du da får et ja er du jo pretty much i mål. Ser egentlig ingen annen måte å gjøre det på. Kan så klart også gå rett på spørsmålet om å møtes uten å "bli kjent" først, men tror det vil skade sjansene dine. Ville uansett ikke fortalt han at du er forelsket, før eventuelt etter dere har etablert et forhold /begynt å date etc. Lykke til Lenke til kommentar
Bananarama Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Tusen takk, Sitronsaft! Det hørtes fornuftig ut det du sa. Jeg må altså ha litt tålmodighet... Det skal jeg alltids klare! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Er han homofil da? Kanskje et ømt tema for mange. Mange heterofile blir jo rett og slett sure og tar det som en fornærmelse. Ville vært forsiktig hvordan jeg nærmet meg det. Selvfølgelig! Jeg anser ikke hva jeg hadde gjort.....Hvordan finner du ut at han er homse? Endret 1. november 2015 av Vinterstund Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Blir ingen god måte å finne ut om han er homofil. Statistisk sett/mest sannsynlig er han jo hetero, som er hovedårsaken til hvorfor dette eventuelt går galt, slik jeg ser det. Men ønsker TS lykke til uansett, stå på Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Er vel bare å se hvordan han oppfører seg \kler seg det vel så har en viss indikasjon Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Du får installere grinder på mobilen din også går du bort til han også spør du.. "Veit du hvordan denne appen fungerer? ;)" Lykke til uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hvor skal du handle mat hvis fremstøtet skjærer seg? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Hvor skal du handle mat hvis fremstøtet skjærer seg? gå til neste kasse? Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Jeg utførte et automatisk søk på Internet på nøkkelordet "low rider", pga en oppdatering til GTA V. Dette er noe av det som ble funnet: low rider Refers to homosexual men wearing their pants low on the hip to expose colorful underwear in an attempt to attract a mate. The low riding pants signifies easy access to the mans rear compartment and not so subtly letting the other man know that he is on the down low. "Since I been wearing my FUBU's low rider style, I been getting hit on by dudes everywhere I go." Kanskje dette er noe for trådstarter:) Endret 7. november 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Hvordan ville du opptrådt ovenfor en person du likte om du ikke var homofil? Hadde spurt ham ut på en kaffe el. så hadde det bare fått briste eller bære. Hadde en homofil mann kommet til meg og spurt meg ut hadde jeg nok takket nei (hvis jeg visste at han allerede var forelsket i meg), men hvis han bare var interessert hadde jeg takket ja og håpet å få en venn ut av det. Når det er sagt, hvis du er redd for sinne eller avvisning, så er det rent realistisk ikke usannsylig at dette kan skje. Endret 8. november 2015 av Lindoniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå