Bill7 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hei! I sommer kjøpte jeg et lilla filter til min Gopro som jeg tenkte å bruke til dykking. Problemet er at skjermen ser ut til å ha hengt seg opp ved at den viser det samme lilla fargestikket når jeg har tatt av filteret. Noen som har en ide om hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Og du har tatt opp nye videoer etter at du har tatt av filteret? Kikk på å justere hvitbalansen: https://gopro.com/support/articles/hero4-white-balance-setting-information Lenke til kommentar
Bill7 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Ja, det filmer som normalt bortsett fra dette irriterende fargestikket som det har låst seg på. Har prøvd å justere hvitbalansen, men det ga ingen forskjell. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hei! I sommer kjøpte jeg et lilla filter til min Gopro som jeg tenkte å bruke til dykking. Problemet er at skjermen ser ut til å ha hengt seg opp ved at den viser det samme lilla fargestikket når jeg har tatt av filteret. Noen som har en ide om hvordan dette kan løses? Da har vel "filteret" klistra seg fast på linsa og så har du bare fått av filterholderen....? Lenke til kommentar
Bill7 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Filteret er i hardplast, så jeg tror nok dessverre ikke at det er problemet. Virker rett og slett som om kameraet ikke har klart å kalibrere seg tilbake til normale farger. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) I menyen på mitt Sony er det eget valg for Scene: Under vann Endret 1. november 2015 av flageborg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Du har vel ikke filmet masse mot sola og skadet sensoren? Ellers - prøv å nullstille kameraet til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hva med å overføre klippet til en PC? Er det også på PC'en eller bare bakpå skjermen? Lenke til kommentar
Bill7 Skrevet 6. november 2015 Forfatter Del Skrevet 6. november 2015 Beklager sent svar. Jeg har nullstilt kameraet til fabrikkinnstillingene, har ikke filmet mye mot sola og fargestikket er likt på pc. Det skal vel strengt tatt ikke være sånn? Er dette en garantisak? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Beklager sent svar. Jeg har nullstilt kameraet til fabrikkinnstillingene, har ikke filmet mye mot sola og fargestikket er likt på pc. Det skal vel strengt tatt ikke være sånn? Er dette en garantisak? Test med et annet kamera hvis du kan, ellers best å få sjekket med salgssted og du er dekket med garanti- og reklamasjonsrettigheter i 5 år..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå