Malvado Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Ja, trolig. Har du testet skyrim med oppsettet du har nå? Trolig vil Fallout 4 bruke "motoren" bak Skyrim (selvsagt forbedret) og det kan gi en indikasjon på ytelsen senere. Spilte Skyrim på denne hardwaren uten problemer ja. Men HD6950-2GB er rimelig gammelt nå. Jeg tipper faktisk at du vil få samme grafikk som på PS4 med oppsettet der , du finner ut om en uke Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Nå som xbox og ps4 er x86, vil pc versjonen få brorparten av bugs? Tvilsomt , Bet er ganske så flinke med pc versjonene... Fenris : Trolig er det skjermkortet ditt som vil være den begrensende faktoren. Du får vente og se hva du ender opp i fps før du vurderer et eventuelt bytte. Utvilsomt skjermkortet som begrenser. Tviler på at jeg trenger å bytte CPU før om minst 2 år, med mindre det skjer noe spennende i CPU verden. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Ja, trolig. Har du testet skyrim med oppsettet du har nå? Trolig vil Fallout 4 bruke "motoren" bak Skyrim (selvsagt forbedret) og det kan gi en indikasjon på ytelsen senere. Spilte Skyrim på denne hardwaren uten problemer ja. Men HD6950-2GB er rimelig gammelt nå. Jeg tipper faktisk at du vil få samme grafikk som på PS4 med oppsettet der , du finner ut om en uke Nja, saken er at om jeg får samme grafikk som med PS4 så kjøper jeg heller til PS4 fremfor å betale på PC og finne ut at jeg ikke får noe bedre enn PS4 Lenke til kommentar
JadaNei Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Lurer på hva dere tror om 3x gtx 670 i sli, blir 2GB vram for lite? Merker i BF4 at jeg kan kjøre alt på ultra av settings, men kan ikke ha noen form for anti-alising på. Da bruker jeg rett under 2000MB vram i følge GPU-z. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Låner denne tråden litt. Har en litt gammel cpu som kommer nok til å slite litt med dette spillet. Det kan ikke overclockes men fins det noe slags cpu optimaliseringsprogram eller noe sånt? Det er et i7 930 2,8 ghz ( bloomfield) 6gb ram gtx 770 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Bare å slenge seg på. Fint at man kan få gjort flest mulig avklaringer her fremfor et tonn av tråder om det samme hehe Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Har i5 3570k og gtx 670 2GB, tror det skal kjøre greit på high uten AA spm e om det blir 60 fps eller mindre, da er det sannsynligvis like greit å kjøpe ps4 utgaven i stedet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 PS4 utgaven kjører 30fps, så gå for pc du, får du skygger også Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Låner denne tråden litt. Har en litt gammel cpu som kommer nok til å slite litt med dette spillet. Det kan ikke overclockes men fins det noe slags cpu optimaliseringsprogram eller noe sånt? Det er et i7 930 2,8 ghz ( bloomfield) 6gb ram gtx 770 Mellomting av high og medium vil jeg tippe du klarer å kjøre det på. Du kan jo evt se om du finner en overklokkbar cpu som passer i motherboardet ditt? Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fallout 4 blir dessverre kjørt i 1080p for min del. Fordelen er at jeg ikke kommer til å slite med spille det på max, regner jeg med. Liiiitt off-topic: Har det blitt sagt noe om hvor stort FO4 er (antall GB)? Tenker på å installere det på en SSD, men vet ikke om det er nødvendig eller om det i det hele tatt vil gi meg noen store forskjeller. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fallout 4 blir dessverre kjørt i 1080p for min del. Fordelen er at jeg ikke kommer til å slite med spille det på max, regner jeg med. Liiiitt off-topic: Har det blitt sagt noe om hvor stort FO4 er (antall GB)? Tenker på å installere det på en SSD, men vet ikke om det er nødvendig eller om det i det hele tatt vil gi meg noen store forskjeller. Står 30gb i steam Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Låner denne tråden litt. Har en litt gammel cpu som kommer nok til å slite litt med dette spillet. Det kan ikke overclockes men fins det noe slags cpu optimaliseringsprogram eller noe sånt? Det er et i7 930 2,8 ghz ( bloomfield) 6gb ram gtx 770 Du trenger minimum 8GB RAM Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg har: i5 2500k 3,30 ghz 4 gb ram asus radeon hd 6870 1 gb Er noe av det godt nok? Eller må alle tre oppgraderes? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Dette er systemkravene som er lagt ut på Steam fra Bethesda selv. Erfaringsmessig så kan man spille spill med litt svakere hardware enn det som er anbefalt. MINIMUM OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required) Procesor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz / AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent Memory: 8 GB RAM Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti 2GB / AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent Hard Drive: 30 GB available space Endret 3. november 2015 av Nlklas Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jøss sitter folk virkelig med 4GB RAM enda Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Holder enda på mine 8. Vil jeg merke noe særlig forskjell av å sette i 8 til? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Holder enda på mine 8. Vil jeg merke noe særlig forskjell av å sette i 8 til? Du vil ikke få mer fps vil jeg tro (har ikke testet Fallout 4 så...), men spillet/maps vil nok laste raskere. Windows vil bruke mindre swap. Bytte ut harddisken med en SSD hjelper også på loading. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 PS4 utgaven kjører 30fps, så gå for pc du, får du skygger også Får man ikke skygger på ps4 utgaven? Hva med ambient occlusion? Det er som regel ressurskrevende og er noe av det første jeg slår av i spill som krever mye. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2015 Forfatter Del Skrevet 3. november 2015 Jøss sitter folk virkelig med 4GB RAM enda Mhm, har hatt 12GB siden januar 2009 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Min 4 år gamle pc sliter litt for mye med witcher 3 på medium grafikk. Så går for PS4 så lenge. Men fallout spillene er alle sammen så bra at de kan spilles mange ganger. Planen er ny pc tidlig neste år, så blir nok en ny gjennomspilling da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå