Gå til innhold

Hva vil dere kategorisere nye Apple TV som i forumet?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en generell diskusjons tråd i spill seksjonen av forumet for nye AppleTV. Men så kom jeg til å tenke på hvor hører den egentlig hjemme?

 

Selv anser jeg den som en konsoll og vil legge den til i Konsoll/Felles biten under som AppleTV - Generell diskusjon.

 

Eller vil dere ha den under Mobilspill pga iOS kategoriseringen? 

 

EDIT: Nå gjelder dette for flere type enheter som er kommet og som er på vei. Fks Nvidia Shield,Amazon Fire osv... type mikro konsoller om en kan kalle det det. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hadde jeg startet en tråd om dette ville den nok havnet i "Generell spilldiskusjon", men "Konsoll -> Felles" høres også greit ut for meg. Mobilspill blir mer feil i mitt hode, men den type spill som lages til Apple TV er vel relativt nærme "mobilspill-sjangeren", så jeg kan forstå den tanken også. 

 

Jeg synes det beste man kan gjøre, hvis man er i tvil om kategorien, er å starte tråden i den kategorien du føler du har best sjanse til å nå målgruppen din. Så kan du rapportere ditt eget startinnlegg dersom du ønsker å legge opp til at vi også tar en vurdering på hvor den bør være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...