Docc Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Var slutt med meg og min forrige kjæreste for ett år siden. Etter det begynte jeg å lukke meg selv, jeg føler sterk depresjon og ensomhet. Har ikke vært i kontakt med noen andre jenter på denne tiden. Har også bare en venn, men denne vennen begynner å skli fra meg, da vedkommende setter sin nye kjæreste høyere enn meg. Misforstå meg ikke, jeg er en pen, atletisk, god klestil og har temmelig høy selvtillit. Er i arbeid og studerer ved siden av. Dagene og helgene består av å være inne for meg selv og stirre i veggen. Har prøvd å komme i kontakt med mennesker, men blir fort feildømt pga.utseendet mitt. Hører jeg ser ut som en cock, fittesnik, badass og selvdigger. Dette stemmer så klart ikke, jeg er den snilleste og greieste personen. Folk har en tendens til å dømme før de kjenner, hvertfall i byen jeg bor i. Dagene går mye til å synes synd på meg selv, og ønsker venner og ikke minst en kjæreste.. Hører en del som sier det er psykolog jeg trenger, men har begrenset med tid. Noen flere som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Vel. Ensom er vel hva du gjør det til selv. Mye bra selskap i seg selv. Fordelen da med å være ensom som du kaller det eller alene er jo at man da slipper og tenke på noen andre og kan gjøre det man vil selv til en hver tid. Folk tror sikkert at de trenger kjæreste eller venner for å ikke føle seg ensom, men det går helt greit å være alene også uten venner og kjæreste. Hvis man har noe å finne på, som en hobby eller noe sånt, så går det fint. Hvis man går på skole eller jobber, så finnes det nok mennesker der man kan snakke med. Kanskje man har samme interesser tilogmed. Neida. Det der skal du ikke tenke på. Hvis du absolutt må stresse med det å ikke være alene, så gjør noe med det da. Gå ut, treff folk, gå turer eller finn deg en hobby der man treffer folk. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Enda en av disse generiske "ensom-student" trådene. De inneholder også alltid store tanker om seg selv. Huff nå begynner jeg å bli lei --> https://www.diskusjon.no/sok/?query=ensom%20student Endret 31. oktober 2015 av Exxon Valdez Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 haha endre stil, du har åpenbart ikke god smak når det kommer til ditt eget utseende. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Du påberoper deg å ha det psykisk fælt men har ikke tid til å få hjelp???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå