simonkolsum Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hei, jeg har i det siste kommet bort i en knapp eller noe annet, som gjør at det kommer ét kraftig pip i bilen hver gang speedometeret passerer 29 km/t. Det kommer et pip, også blinker det to-tre ganger i dashbordet: 29 km/t. Veldig irriterende når man kjører sakte! finner ikke ut av det i instruksjonsboka heller... HJELP! (kjører en BMW x3 2006 mod.) Lenke til kommentar
Indian Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Har du cruise control? Nullstille den og se om det hjelper. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Om du har iDrive på bilen så har du gjerne en innstilling for fartsgrense. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 På min -06 Audi A4 kan man sette hastighetsvarsel, og da piper det når man passerer innstilt hastighet, og et symbol vises i kjørecomputeren. Dette kan settes i 2 nivåer, det enkleste slettes ved å slå tenning av/på, den andre må man slå av i computeren. Lenke til kommentar
simonkolsum Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Har du cruise control? Nullstille den og se om det hjelper. ja, jeg har cruise control. hvordan nullstiller man den? Lenke til kommentar
simonkolsum Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 På min -06 Audi A4 kan man sette hastighetsvarsel, og da piper det når man passerer innstilt hastighet, og et symbol vises i kjørecomputeren. Dette kan settes i 2 nivåer, det enkleste slettes ved å slå tenning av/på, den andre må man slå av i computeren. ja, det pipet er nok hastighetsvarsel. vet du hvordan man skrur den av? det funker ikke å skru av og på blien. vet ikke hvordan man skrur av computeren :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Det står i bilens bruksanvisning.... Lenke til kommentar
Indian Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 (endret) Har du cruise control? Nullstille den og se om det hjelper. ja, jeg har cruise control. hvordan nullstiller man den? Tror du må holde inn knappen i noen sekunder. Det skal også være en knapp på spaken for å slå av og på cruisekontrollen. Slå den av og på igjen med tenning på.. Endret 1. november 2015 av Indian Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Det har ingen ting med cruise controlen å gjøre, det er mulig å sette varsel under instillinger på nav skjermen husker det fra fatterns X3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå