Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Et sjenerende Pip hver gang speedometeret passerer 29 km/t

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i det siste kommet bort i en knapp eller noe annet, som gjør at det kommer ét kraftig pip i bilen hver gang speedometeret passerer 29 km/t. Det kommer et pip, også blinker det to-tre ganger i dashbordet: 29 km/t. 

Veldig irriterende når man kjører sakte! finner ikke ut av det i instruksjonsboka heller... HJELP! 

(kjører en BMW x3 2006 mod.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

På min -06 Audi A4 kan man sette hastighetsvarsel, og da piper det når man passerer innstilt hastighet, og et symbol vises i kjørecomputeren. Dette kan settes i 2 nivåer, det enkleste slettes ved å slå tenning av/på, den andre må man slå av i computeren.

Lenke til kommentar

På min -06 Audi A4 kan man sette hastighetsvarsel, og da piper det når man passerer innstilt hastighet, og et symbol vises i kjørecomputeren. Dette kan settes i 2 nivåer, det enkleste slettes ved å slå tenning av/på, den andre må man slå av i computeren.

ja, det pipet er nok hastighetsvarsel. vet du hvordan man skrur den av? det funker ikke å skru av og på blien. vet ikke hvordan man skrur av computeren :/

Lenke til kommentar

Har du cruise control? Nullstille den og se om det hjelper.

ja, jeg har cruise control. hvordan nullstiller man den?

Tror du må holde inn knappen i noen sekunder. Det skal også være en knapp på spaken for å slå av og på cruisekontrollen. Slå den av og på igjen med tenning på..

Endret av Indian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...