KennethJS Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hei.Jeg sitter fortsatt med en Packard Bell som ble et populært valg for mange her inne i 2010.Diskusjonstråd Den har fungert bra til det aller meste jeg har trengt den til i disse 5,5 åra, men nå er det på tide med en liten oppgradering.' Jeg er fortsatt ute etter en alright allround-pc som kan brukes til det meste, men som ikke behøver å være best på noe. Den vil stort sett stå på kontorpulten tilkoblet skjerm, tastatur og mus - men innimellom vil den bli tatt med ut i den store verden. Det er moro om PCen kan klare å dra nye spill på akseptabelt nivå, men er ikke avhengig av noe ultra-grafikk. (Har spilt litt "Stranded Deep" i det siste, men ga opp pga lag etter en liten stund....)Jeg har sett litt på disse to:Asus og denneMulticom Talisa Er det andre, bedre alternativer på markedet for tiden?På forhånd takk. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg liker den Talisa'n. Hadde det vært mulig å få 16 GB RAM i den så hadde jeg kjøpt en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå