ohwhale Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 hei! jeg er helt elendig i matte, og skal ta opp matte eksamen i november. Jeg kjenner ingen som er flinke og for å komme inn på universitet må jeg nok bestå.. er det noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 http://matematikk.net/side/1P_Hovedside Her ligger det tidligere eksamener, regn gjennom de. Jeg kan ikke gi det noen spesifikke råd da du ikke sier akurat hva du sliter med. Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Så vi er flere som skal ta 1P den 23. altså Beste tipset jeg kan gi er at du MÅ mengdetrene. Regn ALLE oppgavene i boka de neste ukene, samt tidligere eksamensoppgaver. Om det er noe du skulle lure på så er det bare å sende en PM. Kan hele pensum. Lenke til kommentar
Smilsmilja Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) blir spennende Endret 23. november 2015 av Smilsmilja Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Tror jeg ligger rett under 6er-kravet :/ Håper sensor er snill.. Hvordan gikk det med resten av folket? Endret 23. november 2015 av Dolandyret Lenke til kommentar
miea Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 ^Det går nok bra! Husk at de vektlegger helheten, ikke bare rett og galt Det gikk bra synes jeg, eksamen var omtrent sånn jeg hadde sett for meg med tanke på type oppgaver og vanskelighetsgrad, så ingen store overraskelser. Jeg får alltid litt dårlig tid da, ting bare skjer så fort, så det stresser meg litt. Håper det holder til en 6, som er målet. Men jeg er mest stressa for det rundt eksamen f.eks. håper de ikke roter bort del 1 eller tenk om del 2 ikke ble lastet opp sånn egentlig haha x) Uansett, ikke mer å gjøre nå, vi er ferdige for denne gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå