Horten Market Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Nei, det Leo ønsker, er at dere andre skal kjenne etter. Han får et kikk av det. Vite at hårete mannfolk sitter hjemme og lar fingrene vandre ivrig rundt sin egen anus. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 priceless massesuggesjon .. hva enn du gjør, ikke tenk på rompehullet nå! ... Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Dere sier jo at jeg skal kjenne igjen. Hvor da? Hvor er det anusen ligger? Endret 4. november 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Istedenfor å trolle. Kan ikke dere bare besvare spørsmålet? For jeg er seriøs. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 knegg ... http://www.dailymotion.com/video/x2sm828 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Istedenfor å trolle. Kan ikke dere bare besvare spørsmålet? For jeg er seriøs. Det er ikke vi som troller. Spørsmålene dine har blitt besvart, selv om eg tror du sitter og humrer godt når du får folk til å svare på de mest opplagte spørsmål du kommer med. Når du her også kommer med "hvor er det anusen ligger" så burde noen og enhver skjønne at du IKKE er seriøs. Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 (endret) Der kom den tilslutt:) Endret 4. november 2015 av Exxon Valdez 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå