banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (Veldig usikker på om denne tråden ble plassert riktig) Jeg har mottatt noen penger på PayPal. For å kunne ta ut penger fra PayPal må man legge til en bankkonto i profilen sin, noe som ikke går, og man får bare en feilmelding. Dette gjelder ikke bare meg, jeg har prøvd å få mange andre til å gjøre det også, alle sammen får samme feilmelding. Jeg har prøvd å kontakte PayPal, men de nekter altså å svare. Og det er ikke bare jeg som er utålmodig, disse feilmeldingene har kommet i flere måneder, og det er over en måned siden jeg prøvde å ta kontakt med PayPal, uten svar. Hva i alle dager gjør man da egentlig? Virker jo som PayPal er ren svindel. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 PayPal er definitivt ikke svindel/ svindlere. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Hva er feilmeldingen? Vi kan ikke behandle forespørselen din akkurat nå. Prøv på nytt senere. Jeg har nå "prøvd på nytt senere" i over en måned. Har som sagt også fått andre til å prøve med forskjellige banker og kontonummere, samma dritten på alle. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Samme kommer hos meg, men da eg måtte ha noe sokker osv så valgte jeg bare bruke de pengene der og glemme saken.. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Har du prøvd å kontakte kontoret i Norge via telefon. https://www.paypal.com/selfhelp/contact/call Jeg har lagt til bank flere ganger uten problemer. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 prøvd en annen nettleser? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. november 2015 Forfatter Del Skrevet 4. november 2015 Løsning: "Bytt til forige kontooppsett" heeeelt nederst til venstre og legg til bankkonto derifra. 1 Lenke til kommentar
JanLøken Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Det som funket for meg var å overstyre det som kommer i dropdown menyen. Bruker Skandiabanken. Istedenfor å velge Skandiabanken fra dropdown så endret jeg banknavn til Skandiabanken ASA og med samme kontonr som tidligere har gitt denne feilmelding. Da kom jeg videre. Ser ut som den gir feilmelding hvis man velger det som kommer i dropdown menyen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå