minimax Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Vi har en flatskjerms-TV med to HDMI innganger der den ene brukes til dekoder og den andre til en Bluray-DVD spiller. Det merkelige er at hvis Bluray spilleren er tilkoblet så forblir skjermen svart selv om dekoderen er påslått og inngangen er valgt. Om jeg drar ut ledningen fra Bluray spilleren kommer dekoderen på skjermen. Hva kan grunnen til dette være og hvordan løser jeg problemet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Har du prøvd å bytte om inngangene? Da finner du om problemet er i TV eller spilleren. Lenke til kommentar
minimax Skrevet 5. november 2015 Forfatter Del Skrevet 5. november 2015 Jeg har prøvd å både bytte om inngangene og ledningene uten at det forandrer noe. Som sagt så vises innholdet fra dekoderen om jeg drar ut HDMI ledningen fra BluRay spilleren, men det merkelige er at bildet ikke forsvinner selv om jeg plugger den inn i TVen like etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå