Arodem Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Vi har kåret de uhyggeligste øyeblikkene.VIDEO: Her er ti spilløyeblikk som gjorde oss vettskremte Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Flere slike videoer, takk! 3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ravenholm ja, gode minner. Hvor er Half Life 3? 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Syns også Dead Space-serien hadde sine øyeblikk. Necromorphene var rimelig skumle til tider, men kanskje ikke så skremmende øyeblikk at det fortjente plass i listen. Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hater skrekkspill, men det er bare fordi de jeg har spilt har vært så bra, og jeg hater å bli skremt. Har forsåvidt bare spilt to; F.E.A.R. og Among The Sleep. Begge er spill jeg hater å elske. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Veldig kul video, håper det kommer flere i samme stil. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Tror aldri jeg hadde klart å sitte alene og spille P.T xD Lenke til kommentar
Nether Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Aah. Drakengard. Gode minner. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Husker trekanthode, som jeg kaller ham, fra Silent Hill. Huffameg, jeg og daverende kjæresten skrek begge to og holdt rundt hverandre. Litt koselig også 1 Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Første F.E.A.R. da jentungen står på toppen av trappa fikk meg til å fryse litt på ryggen. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Første F.E.A.R. da jentungen står på toppen av trappa fikk meg til å fryse litt på ryggen. På toppen av stigen, ja. Husker jeg skrek noe fryktelig hjemme i godstolen. Har for øvrig også videobevis, haha: https://www.youtube.com/watch?v=tu9p5Tp__Z0 Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Spilte forøvrig The Park i går. Skremte meg godt ved et par anledninger Lenke til kommentar
technobreath Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Første half life. Du krongler deg inn gjennom en sjakt, og får plutselig en headcrab i fleisen. Fikk meg til å hoppe i stolen! Morsomt når du vet om det og kan sitte klar med kamera å le av den som spiller men ikke veldig morsomt som offer hehe. Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Hva med Penumbra serien..? Genialt i den forstand at det ikke er et skytespill, men et rent "puslespill".. Prøv det alene i stummende mørke, med øreklokker.... Truseskift kan påregnes. F.E:A:R-serien ?? 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Silent hill 2, første gangen man kommer inn i et rom, og blir vitne til at "Pyramid-head" "gjør noe" (voldtar?) med en av sykepleier-mannekengene... Veldig mye galt og skremmende med det bildet. Endret 2. november 2015 av aphelion3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå