AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg skjønner ingenting. Jeg har holdt på med ei jente i noen måneder nå, og vi har mye tilfelles. Vi har begge tatt initativet til å finne på ting sammen, alt virket så bra. For et par dager siden var hun "hodestups forelsket" i meg, men i går kom hun plutselig til meg og sa at hun trengte en pause fordi hun er usikker på følelsene sine. Vi skrev noen meldinger til hverandre etter at hun var hos meg, og da skrev hun plutselig på at hun angret på det hun sa, og at hun fortsatt vil prøve. Så vi møttes utenfor huset hennes i går for å prate litt. Det første hun gjorde da hun kom ut av huset, var å gi meg en stor klem. Etter en lang (og en veldig koselig) prat, sa vi "glad i deg" til hverandre før vi dro. Hun kalte meg til og med for "gutten min" for første gang i går kveld. Jeg ble selvfølgelig veldig glad. I dag fikk jeg plutselig melding fra henne om at hun fortsatt er usikker på følelsene sine, og at hun vil ha en pause. Jeg skjønner ingenting. Hvorfor mister hun følelser så fort? Nå som jeg endelig har funnet ei jeg har så mange felles interesser med, og ei som jeg trives veldig godt sammen med. Alt var helt topp fra da vi møttes, og til i går. Da forandret plutselig alt seg. "Pause" betyr som regel at vi ikke ser hverandre noe mer på den måten. Det kommer aldri noe godt ut av en "pause". Skjønner bare ikke hvorfor alt kan forandre seg SÅ fort. Anonymous poster hash: 606b4...4ac Lenke til kommentar
ozone Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Du er ikke interessert i en jente som 'trenger pause'! Derfor skal du gi henne pause! Null kontakt. Vil hun ha kontakt i pausen skal du spørre hva som egentlig foregår her! Og hvis hun ombestemmer seg igjen, skal du være veldig klar overfor henne at du ikke 'leker butikk', og kreve en god forklaring på hva dette er for noe, om dette er troverdig oppførsel osv... 5 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Du sier det selv; det kommer ingenting godt ut av en "pause". Du må ikke vente på at hun kommer krypende tilbake. Kom deg videre. Dra ut i kveld og se om du kan finne en rebound girl for en natt, eller kanskje du møter en ny kjærlighet? Prøv bare å glemme henne. Og skulle hun komme tilbake, ja da skal hun faen få jobbe og kjempe for å få deg. Du skal kreve en forklarelse. Du er nemlig ikke en som skal ta til takke med en som ikke er ordentlig forelsket i deg. Du er langt bedre enn som så. Håper du finner en ny en som faller for deg, og som du faller for. "Love heals past love" eller noe. Jeg er ingen poet? 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hun er muligens usikker på seg selv og redd for (positiv) kjærlighet. Gi henne tid hvis hun er verdt det, når man venter på noe godt... Ikke hør på G27, hva vet han om denne jenta og deg? Ikke det at jeg vet noenting om dere heller, jeg vet bare at man må gi folk en sjanse og forstå at følelser og erfaringer er noe som oppleves forskjellig fra menneske til menneske. For meg så høres det ut som denne jenta er en du synes det er verdt å vente på. Lykke til, dette ordner seg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 TS her. Tusen takk for gode svar! Jeg tror hun fortsatt har følelser for meg, bare at hun er usikker. Hun har rotet bort i gutter som har voldtatt henne, og da skjønner jeg helt klart at hun sliter med tillit. Med hensyn til henne, kommer jeg ikke til å mase mer på henne. Jeg skrev at hun bare må ta kontakt hvis hun føler for det, så skal jeg forsøke å hjelpe (hvis det er pga. tidligere forhold at hun er usikker). Hun har dessverre ikke svart henne, men hun sa i går at hun ikke har det så lett. Så jeg skal ikke mase mer på henne. Mulig jeg tar en tur ut på byen med en kompis i dag for å ha noe annet å tenke på. Hun sa at jeg skulle få lov til å gå ut på byen med kompisen min og flørte med andre jenter hvis jeg ville det. Jeg skrev tilbake at det ikke kommer på tale at jeg flørter med andre, når det kun er hun jeg vil ha. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det når hun sier at jeg skal få lov til å flørte med andre jenter... Anonymous poster hash: 606b4...4ac Lenke til kommentar
m20k Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Hun har dessverre ikke svart henne Anonymous poster hash: 606b4...4ac TS igjen, går ikke an å redigere som anonym, så jeg beklager spam. Skulle selvfølgelig stå "Hun har dessverre ikke svart meg" går fort i svingene når det skjer mye på ên gang. Da hun skrev at jeg skulle få lov til å flørte med andre jenter hvis jeg ville, er det mulig at hun skrev det for å teste meg? Og for å sjekke at jeg ikke er sånn som flørter med alt som går på to bein? Det er selvfølgelig det jeg håper på... EDIT: Glemte å skrive dette som anonym. Men det er ikke så viktig, da jeg mest sannsynlig ikke kjenner noen på dette forumet. Endret 31. oktober 2015 av m20k 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 TS her. Tusen takk for gode svar! Jeg tror hun fortsatt har følelser for meg, bare at hun er usikker. Hun har rotet bort i gutter som har voldtatt henne, og da skjønner jeg helt klart at hun sliter med tillit. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det når hun sier at jeg skal få lov til å flørte med andre jenter... Pga alt som har skjedd henne så tror jeg ikke hun har følelser for deg, jeg er ganske sikker på at det er garantert. Når hun sier at du kan flørte med andre så er det delvis for å presse deg vekk fra henne og delvis fordi da har hun en grunn til å ikke stole på deg og gå videre. Du bør ikke gå ut med kompisen din, ta en pils og en pizza hjemme med ham istedenfor, hun vil føle seg mer komfortabel med det. Jenter som har opplevd voldtekt får ekstremt store tillitsproblemer, ikke bare med potensielle kjæresteforhold men også familie og venner. Det er viktig å ikke presse henne samtidig som du må presse på litt for å vinne tillitten hennes. Dette er en "umulig situasjon" uten noe direkte fasitsvar, du kan umulig klare å sette deg inn i situasjonen hennes eller forstå hennes følelser pga tidligere hendelser. Bare vær deg selv, snakk med henne om ting, ha det gøy og vis henne det. Dette er noe som kommer til å ta relativt lang tid, tålmodighet er din beste venn her. 2 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er nok dessverre ikke noe å satse på, nei. Om man er i tvil: Move on. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hun sa at jeg skulle få lov til å gå ut på byen med kompisen min og flørte med andre jenter hvis jeg ville det. Jeg skrev tilbake at det ikke kommer på tale at jeg flørter med andre, når det kun er hun jeg vil ha. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det når hun sier at jeg skal få lov til å flørte med andre jenter... Anonymous poster hash: 606b4...4ac Ser du hva du har gjort her? Du har vist at hun har deg snurret rundt lillefingeren sin, og dere er ikke kjærester en gang. Hun trenger ikke være redd for å miste deg. Hun vet hvor du er når hun trenger deg. Frem til hun har funnet en ny en selvfølgelig. Og da sitter du med tidenes kjærlighetssorg og synes livet er urettferdig... Da hun skrev at jeg skulle få lov til å flørte med andre jenter hvis jeg ville, er det mulig at hun skrev det for å teste meg? Og for å sjekke at jeg ikke er sånn som flørter med alt som går på to bein? Det er selvfølgelig det jeg håper på... Kanskje. Og da bør hun ihvertfall ha tillit for deg, men hjalp det? Dere har fortsatt pause, ikke sant? Vis at du kan få deg en annen om du ønsker det. Vis at du ikke er desperat etter bare hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå