AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Fikk en kink i korsryggen under dekkskift på onsdag. Har gått endel siden det, fordi jeg har hørt at det er viktig. Det løsner midlertidig når jeg har gått en times tid. Men det har blitt verre og verre. Nå klarer jeg ikke stå engang. Det løsner nok midlertidig ved å gå, men lurer på om det er bra, det har jo bare blitt verre hver dag... Anonymous poster hash: b92dc...27b Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Stråling ned i beina (isjas) ? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Nei, det er en knute som tøyes ved å bevege beina (feks når man går), men det er bare i korsryggen og litt opp. Men har blitt mye bedre ut over dagen, antar det er viktig å holde kroppen i bevegelse. Anonymous poster hash: b92dc...27b Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Antakeligvis muskelen piriformis som er irritert, du bør da styrke denne. Forutsatt at dette er korrekt. Måtte sett deg i så fall, for bekreftelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå