Raphaug Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Takk jh_ Skikkelig stilige de:) Fint at det er mang trivelige og hjelpsomme folk her på forumet Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 tror du at du kan legge ut de forslagene vi ikke får se, hadde bare vært kult å se hva folk har laga Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Her har jeg lagt fram "jh_" sine bilag Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 De syns jeg var dritkule Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Errae: hehe, nei.. jeg har brukt "Gungsuh" fonten i max, så har jeg fiksa litt på teksten der, så har jeg tatt det over i ps og slengt på "glowing edges", simple ass that Her er et bilde av hvordan det så ut før jeg gjorde noe med det i ps. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 HalTan: Hvordan legger jeg på skygger i paint shop pro? Og evt. farge som du gjorde? Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ble forslaget mitt forkastet? Forslag Syns vi bør ta en avstemning over det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 /me stemmer for oleisbest's forslag! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 /me stemmer for oleisbest's forslag! me too Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Den oppfyller alle kritereir 100% da, imotsetning til alle andre forslag som har komt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 HalTan: Hvordan legger jeg på skygger i paint shop pro? Og evt. farge som du gjorde? Det får du spørre en Paint Shop Pro-bruker om... Ellers så kan du jo søke på google? "paint shop pro tutorials" f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå