Raphaug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 moesen: Har du lagd logo? Ser ikke noe til den Lenke til kommentar
moesen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 moesen: Har du lagd logo? Ser ikke noe til den rart, ser den klart og tydlig her... url: http://www.lord403.frac.dk/images/clan-tag.jpg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Humms, altså. Siden du spør pent, og faktisk spurte for LENGE siden, og det faktum at jeg kjeder livet av meg og trengte en pause fra mitt prosjekt har jeg laget en til deg. SELV liker jeg den ikke, mest fordi jeg syntes den er billig, og uoriginal, men du får her AKKURAT det du ber om. http://www.home.no/haltan/tofclan.jpg ## Ikke post bilder som ødelegger forumbredden -blacktower ## (jee, go layerstyles... ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hehe... den var jo ikke så værst den da HalTan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hehe... den var jo ikke så værst den da HalTan JEG liker den ikke Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Hehe, mye bra her Tusen takk Likte din Haltan! Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Prøvde meg litt. Stilig din også, men jeg tenkte på noe mer som HalTan lagde.. Noe som kan være overskfrit Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hehe... den var jo ikke så værst den da HalTan JEG liker den ikke Da er vi uenige! Synes den var nice jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 PoleCat mens jeg har deg her Når det gjelder UFC og medlemmskort så har det muligens ikke slått dere at man trenger arial narrow for å edite, og det er en kommersiell font, altså, jeg har den ihvertfall ikke Bør gjøres noe med Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) PoleCat mens jeg har deg her Når det gjelder UFC og medlemmskort så har det muligens ikke slått dere at man trenger arial narrow for å edite, og det er en kommersiell font, altså, jeg har den ihvertfall ikke Bør gjøres noe med Seff! *laste opp* EDIT: Uploaded. Endret 2. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 *host* kopirettigheter *hark* 22 dollar *harkehost* Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hehe:p Håper at du er så snill at vi jeg slipper unne med et stort takk som betaling? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hehe:p Håper at du er så snill at vi jeg slipper unne med et stort takk som betaling? Dere har herved rettigheter til å bruke tofclan.gif i alle ikke-kommersielle sammenhenger Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hehe:p Håper at du er så snill at vi jeg slipper unne med et stort takk som betaling? Dere har herved rettigheter til å bruke tofclan.gif i alle ikke-kommersielle sammenhenger Takk, Tusen takk Men hva vil ikke-kommersielle sammenhenger si da? Kan vi bruke den som logo på siden vår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Synes den var grei den som var der fra før jeg. Hvorfor skal du ha ny banner? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Synes den var grei den som var der fra før jeg. Hvorfor skal du ha ny banner? Nytt design! Er helt ok den vi bruker nå, men vil hest ha noe med _litt_ mer grafikk! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hehe:p Håper at du er så snill at vi jeg slipper unne med et stort takk som betaling? Dere har herved rettigheter til å bruke tofclan.gif i alle ikke-kommersielle sammenhenger Takk, Tusen takk Men hva vil ikke-kommersielle sammenhenger si da? Kan vi bruke den som logo på siden vår? ikke-kommersielt = ikke tjene penger. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Raphaug: jeg har laget en logo, men har ikke hjemmeside, så jeg får ikke lagt ut.. men kan sende deg på mail hvis du sender mail.adressen Edit: Fant mail på hjemmesiden Endret 3. januar 2004 av jh_ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 eller så kan du skaffe deg plass hos start.no, kan være nyttig i framtiden vet du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå