Gå til innhold

Hjelp meg med en logo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Humms, altså. Siden du spør pent, og faktisk spurte for LENGE siden, og det faktum at jeg kjeder livet av meg og trengte en pause fra mitt prosjekt har jeg laget en til deg. SELV liker jeg den ikke, mest fordi jeg syntes den er billig, og uoriginal, men du får her AKKURAT det du ber om.

http://www.home.no/haltan/tofclan.jpg

## Ikke post bilder som ødelegger forumbredden -blacktower ##

(jee, go layerstyles... :no: )

Lenke til kommentar
PoleCat mens jeg har deg her :) Når det gjelder UFC og medlemmskort så har det muligens ikke slått dere at man trenger arial narrow for å edite, og det er en kommersiell font, altså, jeg har den ihvertfall ikke :) Bør gjøres noe med ;)

:blush: Seff! *laste opp*

EDIT: Uploaded.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Hehe:p Håper at du er så snill at vi jeg slipper unne med et stort takk som betaling?  :)

Dere har herved rettigheter til å bruke tofclan.gif i alle ikke-kommersielle sammenhenger :p

Takk, Tusen takk :D

Men hva vil ikke-kommersielle sammenhenger si da? Kan vi bruke den som logo på siden vår?

Lenke til kommentar
Hehe:p Håper at du er så snill at vi jeg slipper unne med et stort takk som betaling?  :)

Dere har herved rettigheter til å bruke tofclan.gif i alle ikke-kommersielle sammenhenger :p

Takk, Tusen takk :D

Men hva vil ikke-kommersielle sammenhenger si da? Kan vi bruke den som logo på siden vår?

ikke-kommersielt = ikke tjene penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...