Raphaug Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Skal lage en logo til vår counter-strike clan.. Siden jeg ikke er den sterkeste logo designeren i byen så sliter jeg litt.. Mine blir bare så utroli kjipe at jeg får tårer i øynene da jeg ser dem !! Så kan dere hjelpe meg å lage en litt fancy logo der det står "tofclan" ?? Håer det ikke er til mye bry! ps: hvordan gjør man hvis man skal ha en film med et transparangt bilde i bakgrunnen???? Endret 14. november 2003 av Raphaug Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kan vel prøve meg! Hvilken størrelse? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) det spiller absolutt ingen rolle Bare den er tøff og den vises Endret 14. november 2003 av Raphaug Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Det at han skriver dt er vel en grunn til ikke å lage logo :S Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hm...ok den her er tøff og den vises. http://www.2die4.nu/the/test/counterbanner.gif ## Ikke post bilder som ødelegger forumbredden -blacktower ## Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hm...ok den her er tøff og den vises. http://www.2die4.nu/the/test/counterbanner.gif *grin* Konge! Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 joa , men tenkte kanskje noe litt mer serriøst... til bruk i frag movie og html.. Klarer du det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 har dere ei side fra før, med et visst design som går ann å "følge" når logoen blir mekka? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 http://www.tofclan.com/ kanskje? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Noen som orker og lage en litt mer serriøs logo? Det er svart bakgrunn på html siden, så om derre evt. kan lage en i sølv/sølvomriss!? Takk og takk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Noen som orker og lage en litt mer serriøs logo? Det er svart bakgrunn på html siden, så om derre evt. kan lage en i sølv/sølvomriss!? Takk og takk Hvor mye penger legger du på bordet? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvor mye penger legger du på bordet? HalTan, nå må ikke du gjøre meg arbeidsløs... Du har jo skremt bort hver eneste "on-demand" trådstarter den siste måneden. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Hehe, vet at derre blir lei av at vi n00bs kommer å spør om dere kan lage logo`er ol, men det er ikke så lett å lage en selv når jeg ikke ahr bødvendige programmer! ja, jeg vet hvilke man bruker, men den ene harddisken min røyk og er på vei til komplett, så jeg sitter her på en råtten 10gb 2mb 5400rpm som er helt cp. Så hvis det ikke er til bry, kan noen evt. lage en logo til meg? Da skulle jeg blitt svært fornøyd Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg synes det er morro å lage til folk. Lærer en del av det. DanielP Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg synes det er morro å lage til folk. Lærer en del av det. DanielP Enig med DanielP Dessuten så lenge det ikke er til en kommers side, holder det vel med en link/logo/vannmerke ? I hvertfall for meg Ser det annonseres at det skal komme nytt design.... noen tanker der? som vi kan prøve å følge? Endret 2. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg synes det er morro å lage til folk. Lærer en del av det. DanielP Kunne ikke sagt det bedre.. Men husk på en ting; Det finnes folkeskikk, og _JA_, det har vært en del on-demand trådstartere her uten spesielt mye folkeskikk den siste tiden.. Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kastet sammen en i full fart Var kanskje ikke det du var ute etter Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg ville kanskje ha hatt en annen farge på skriften . men, smak og behag Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 He, kanskje litt enig med deg der. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 ja, kanskje jeg og.. Som sagt, www.tofclan.com , passet bra med sølv/sølvomriss på logoen. Der kan det stå tofclan eller , tofclan.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå