Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Den kreative gata IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Tror V1 må bli valget for den forteller hele historien. Enkelt, men virkningsfullt dette. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Tror V1 må bli valget for den forteller hele historien. Enkelt, men virkningsfullt dette. Roar Egentlig viser V1 ikke hele historien den heller... Kanskje skal jeg legge ut fortsettelsen også? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Nå trodde jeg at du hadde begynt festen tidlig. ?? artig disse, ja ta resten av storyen ? 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Fint utsnitt i V1, som versjonen for meg. God symbolikk/godt budskap, ? Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Nå trodde jeg at du hadde begynt festen tidlig. ?? artig disse, ja ta resten av storyen ? Hei Knut! Det er ikke så mye resten egentlig, bare en stor fisk i enden, se v3. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Fint utsnitt i V1, som versjonen for meg. God symbolikk/godt budskap, Vennlig hilsen Ragnar Hei Ragnar! Det er liksom så fryktelig enkelt, men likevel så utrolig uttrykksfullt synes jeg. Det er artig å se sånt rundt omkring. Ha ei fin helg! Hilses fra et sommerlig Ålesund i dag! Har lest 18 grader på gradestokken i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg