Roar Kneppen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hammercock Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg liker originalen, velkomponert og fin. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Tre flotte av en for meg ukjent art, V3 kanskje den mest skulpturelle. Trestokken ligner på de som jeg bruker med naturlige kvisthull til å legge mat i. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hei Roar! Jeg tror det må være mange som har vegring mot å være førstemann til å kommentere på bilder, for jeg ser at straks det har kommet en kommentar, så følger flere etter. Alltid gøy å se hva andre mener, men jeg mener nå det jeg mener, så jeg bryr meg ikke om jeg er først eller ikke. Ofte best å være først, da blir man ikke påvirket av hva andre har sagt før deg. Men når man ser på hvor mange visninger man har og hvor få kommentarer som kommer, så er det i grunnen altfor slapt. Fine bilder forresten:). V1 er jo kjempeflott, men jeg velger meg V3 i dag, den var litt original synes jeg Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hei Roar! Jeg tror det må være mange som har vegring mot å være førstemann til å kommentere på bilder, for jeg ser at straks det har kommet en kommentar, så følger flere etter. Alltid gøy å se hva andre mener, men jeg mener nå det jeg mener, så jeg bryr meg ikke om jeg er først eller ikke. Ofte best å være først, da blir man ikke påvirket av hva andre har sagt før deg. Men når man ser på hvor mange visninger man har og hvor få kommentarer som kommer, så er det i grunnen altfor slapt. Fine bilder forresten:). V1 er jo kjempeflott, men jeg velger meg V3 i dag, den var litt original synes jeg Artig å se denne som er helt ukjent for meg. Ja det er ofte skummelt å skulle mene noe på egenhånd? men bare å hoppe i det for det er helt klart ikke dødelig ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Fine fugleportretter alle tre. Faller litt for V2 med sin forfra-positur. Den ser her litt pjuskete og forkommen ut. Selv har jeg vært deltaker på dette forum i nøyaktig et år. Ser jo at en del bilder ufortjent blir uten kommentar. Er du ikke-aktiv så blir det til at en sjelden eller aldri kommenterer bidrag. Dermed kan det jo bli litt tilfeldig om kommentar blir gitt eller ei. Dessuten er det en del som er svært sparsommelig med å gi slike. Regner for øvrig med at jeg selv får noen "gratis" kommentarer fordi jeg selv hyppig kommenterer andres bilder, men slik blir det vel i slike fora. Bildekritikken har allikevel mange positive sider, og jeg synes det både er lærerikt og hyggelig å være deltaker og observatør. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Her blir V3 min favoritt - elegant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg