NoirNow93 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 jeg vet at vi har en sone for "Spillutvikling" men den er rett og slett død. Jeg føler jeg rett og slett MÅ dele kampanjen min HER. Spørsmålet er........får jeg lov? Lenke til kommentar
sungun Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg sier ja, men jeg bestemmer desverre ikke Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Spillutviklingforumet holder seg dødt fordi folk ikke poster der, så om du poster der blir det nok mer aktivitet! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Vel, det er ikke lov å reklamere hvis ikke man blir spurt direkte om noe der man "må" legge ut ting som kan ansees som reklame. Så jeg regner med at det er greit hvis jeg spør om en link. "Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame." Jeg vil anta at førsteinnlegget ditt teknisk sett ikke er lovlig, men du kan formulere deg anerledes så det blir greit. Du kan for eksempel skrive det på en måte der du spør om tilbakemelding på noe, har sett flere tråder der det har blitt gjort slik uten at tråden har blitt stengt/ fjernet. Det er vel noe umoralsk, men du får rett og slett sende en PM til en administrator. Greit å gjøre det, spørre riktig person, før man i det hele tatt oppretter en tråd som kan bryte med rettningslinjene angående reklame 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå