Lassern Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Kongsvinger stasion Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Egentlig en staselig bygning som jeg ikke har sett så nøye på når jeg enten blir plukka opp av en tremening av meg på Kongsvinger eller i all hast har bytta buss for å komme meg videre til Flisa eller hjemover igjen. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Det finnes mange flotte stasjonsbygninger, hadde en liten fotoshot på Hjerkinn stasjon her en dag. Riktig flott den også. Har du satt sammen dette av 7 bilder?! Det er utrolig godt gjort, det er umulig å se noe krøll. Godt jobba! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ser jo dette som et ett bilde, staselig bygning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Egentlig en staselig bygning som jeg ikke har sett så nøye på når jeg enten blir plukka opp av en tremening av meg på Kongsvinger eller i all hast har bytta buss for å komme meg videre til Flisa eller hjemover igjen. Roar Takk for kommentar, Roar. Du får ta en titt når det ikke er så bråttom Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Det finnes mange flotte stasjonsbygninger, hadde en liten fotoshot på Hjerkinn stasjon her en dag. Riktig flott den også. Har du satt sammen dette av 7 bilder?! Det er utrolig godt gjort, det er umulig å se noe krøll. Godt jobba! Ja, stasjonsbygg har ofte veldig fin arkitektur. Denne panoramateknikken er ikke så mye håndarbeid. Det er software som tar seg av jobben, men opptaksteknikken er veldig viktig for resultatet. Lik (manuell) eksponering på alle bildene, stativ og vater og rikelig overlapp mellom bildene er et godt utgangspunkt. Takk for fin tilbakemelding, Helene Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Ser jo dette som et ett bilde, staselig bygning. Vennlig hilsen Ragnar Ja, flott bygg dette. Sluttresultatet er jo et bilde, men med høyere oppløsning enn om det var tatt som en eksponering med kortere brennvidde. Takk for hyggelig kommentar, Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg