Gå til innhold

E700


ch3650

Anbefalte innlegg

Det er ikke automatisk stor bokstav etter punktum på E700. En må trykke * en gang for det (trykker en * to ganger blir det bare store bokstaver som holder seg hele tiden). Syntes det var litt slitsomt i starten, men har vent meg til det. Dessuten må en jo ikke ha stor bokstav etter punktum når en skriver SMS (hvis man ikke gidder taste * etter punktum)....

 

Hvis en holder tastaturet i horisontal stilling (naturlig å gjøre det) er skjermen på det klareste. Vipper en den frammover er det heller ingen problemer. Derinmot blir den litt mørk hvis en vipper den bakover (men det er jo lite praktisk å holde den sånn, så jeg ser ikke problemet).

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor E700 og 6600 sammenlignes så mye på dette forumet. Det er jo tross alt 2 vidt forskjellige telefoner..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fungerer veldig greit å overføre bilder via IrDA til min laptop ihvertfall. Vet ikke hvor mye det koster for datakabel, men jeg tror ikke jeg gidder bry meg om det. Ingen vits med kabler når det går fint trådløst. Eneste fordel med kabel er at det sansynligvis går en del fortere. Men syns det går rimelig fort med IrDA.

Lenke til kommentar

E700 er mindre og lettere

E700 har mye mere minne (9Mb mot 1,5Mb)

E700 har større oppløsning på bildene (640x480 mot 288х352)

 

Z600 har større skjerm (128x160 pixels mot 128x160 pixles)

Z600 har noe flere funksjoner (som f.eks epostklient og blåtann)

Z600 har bedre batterikapasitet (ut fra spesifikasjonene)

Z600 er billigere

 

Z600 har større skjerm (32x38 mm mot 28x36 mm) men de har lik oppløsning; 128x160 pixels (som jo er det som er interessant).

 

Håper dette hjelper litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...