Gå til innhold

E700


ch3650

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare noen spmål: Hvordan er kameraet på E700?? Har hørt at det er det beste du finner på klapptelefoner... stemmer det?

 

Også var det skjermen: Har den god oppløsning??

 

Blei imponert over minne i den!! 9MB er jo nåxå mye til å være klapp telefon da!! Du får inn nok av bilder der tror jeg, så sant du ikke er fotograf da...

 

Er det stor ventetid på den??

 

Er forelska i Telfonen allerede jeg! :love:

Lenke til kommentar
Bare noen spmål: Hvordan er kameraet på E700?? Har hørt at det er det beste du finner på klapptelefoner... stemmer det?

 

Også var det skjermen: Har den god oppløsning??

 

Blei imponert over minne i den!! 9MB er jo nåxå mye til å være klapp telefon da!! Du får inn nok av bilder der tror jeg, så sant du ikke er fotograf da...

 

Er det stor ventetid på den??

 

Er forelska i Telfonen allerede jeg! :love:

Skjermen på 6600 har en bedre oppløsning enn E-700(176*208)og den koster ikke mer enn ca 500kr enn E-700(4500kr koster 6600 hos www.abcmobil.no)

Lenke til kommentar
:woot: Noen som har erfaringer med samsung e700?? Knall fin telefon da!! Ikke altfor dyr heller...

Noen har jo erfart at det er litt slitsomt å skrive SMS fordi man manuelt må skifte til stor bokstav etter punktum.

 

Det var faktisk det som fikk meg til å kjøpe en Nokia istedet... E700 er en fancy mobil, men tross alt - når jeg ikke ringer med telefonen er det stort sett SMS jeg bruker. Derfor er det VIKTIG at dette fungerer bra. Det gjør det ikke på de fleste andre telefoner jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Hmmm, ser de selger E700 blå en rekke plasser, men finner ikke noe bilder av den. Noen som har noen bilder? Ser for eksempel at Elkjøp bare selger den i blå så er litt interesert i å se hvordan den blå er i forhold til den Sølvfargede, har t610 sølv nå å d er jo bare en helt lekker farge men på en helt håpløs mobil... :roll::roll:

Lenke til kommentar

E700 her 90x45x23mm (LxBxt)

6600 er 108,6x58,2x23,7mm

 

Dvs at 6600 er 61% større enn E700. Det merker du hvis du velger å ha den i bukselumma. Den er dessuten 45% tyngre (86gram E700 og 125gram 6600)

 

Skal du ha det meste av funksjoner er helt klart 6600 det best valget.

 

Skal du ha en liten og lett telefon som du kan ha i lomma uten å se ut som du har lomma full av alt mulig rart og som dessuten tilfredstiller de fleste behov. Er E700 klart det beste valget.

 

En annen fordel med klapptelefoner er at skjermen spares for striper. Hadde tidligere en S55. Selv uten andre greier i lomma ble skjemen stripete. Hjelper ikke med stor og fin skjerm hvis det er masse striper på den. Ja, jeg vet det går ann å bytte den ut, men det koster også noen kroner (hvis vi skal snakke litt penger)..

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre mistet min gamle mobil, og har kommet frem til at jeg enten bør kjøpe en E700 eller en 6600.

 

Men det er et par ting jeg lurer på mht. begge disse typene. Noen av spørsmålene ser jeg har vært besvart i andre innlegg i forumet, men jeg tar dem likevel med slik at jeg får en lettere oversikt over nettopp de tingene jeg anser for å være bestemmende for mitt valg av ny mobiltelefon.:)

 

Jeg har prøvd ut T610 - denne var altfor treig mht skriving av sms.

Tidligere Samsungmodeller har også vært litt knotete - kanskje fordi det ikke har skiftet automatisk til stor bokstav etter punktum. Selv den gode gamle 3310 hadde tross alt et valg hvor man kunne aktivere eller deaktivere stor bokstav etter punktum, og hvor dette valget ble stående permanent selv om man slo av telefonen. Derfor synes jeg det er rart at dyre og helt nye telefoner ikke har en tilsvarende "enkel" løsning. Da ville jo problemet vært løst for alle.:)

 

Så dersom det kun er 6600 som tilbyr sms-funksjon hvor dette er mulig vil dette være en av de avgjørende faktorer for mitt valg. Er det noen som kan bekrefte at E700 virkelig er såpass tungvindt mht. skriving av sms?

 

Må innrømme at jeg ikke er noen ekspert mht. mobilsystemer etc., men jeg har forstått det slik at det er mulig å laste ned en del tilleggsprogrammer til 6600. F.eks vil det være mulig å bruke den mot MSN. Er det noen som har prøvd om dette fungerer bra? Det blir jo omtrent "gratis" å sende til kontaktlisten på MSN fremfor å sende vanlig SMS.

 

E700 har jo også god lagringsplass for programmer, men jeg har ikke funnet ut hvilke type programmer man kan laste ned til denne telefonen - og hvor på nett man finner slike. Kan man laste ned støtte for MSN til denne på lik linje med 6600?

 

En annen ting jeg lurer på er hvordan tastene på 6600 oppleves. Tastene i de to nederste hjørnene ser ut til å være litt mindre enn de øvrige tastene på telefonen. Er disse litt kinkig å finne/trykke på eller går dette greit?

 

Det er vel 3310 jeg har brukt mest de siste årene, siden den har fungert problemfritt samt er utrolig lett å bruke mht. sms. Er 6600 like enkel til dette formålet?

 

Jeg har prøvekikket på E700 i en butikk, men dessverre uten støm i telefonen. Derfor var det vanskelig å bedømme om skjermen åpnes såpass langt opp at man slipper å holde telefonen utoverlent for å se alt på skjermen tydelig. Telefonen får jo tross alt en "knekk" så jeg lurer på om man må holde den på en litt annen måte enn det man er vant til fra andre "rette" telefoner.

 

Mht. kamerafunksjonene på disse to mobiltelefonene, så lurer jeg på om noen har sammenlignet dem med hverandre. Nå er ikke dette det mest viktige for meg, men det er jo artig å ha en telefon som gir bra bilder når denne funksjonen allerede er innebygd.:)

 

Til slutt lurer jeg på om det finnes en horisontal bæreveske som passer til 6600, og som kan festet i beltet. Det finnes ikke noe slikt for E700 så vidt jeg har fått med meg?

 

Håper noen tar seg tid til å hjelpe meg med disse spørsmålene, siden slike "småting" som dette kan gi til dels store praktiske konsekvenser for en som er avhengig av å kunne sende raske sms på stående fot, samt ha telefonen lett tilgjengelig uten å ha den liggende i lommen.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...