Gå til innhold

MP3-spiller - - - hvilken? (urgent)

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-09 20:30, mackforever skrev:

Er bare en liten sak som har alt: Design, liten fysisk størrelse, lagringskapasitet og lydkvalitet:

iPod fra Apple !

Finnes i både 5GB og 10GB versjoner.

iPod'en har riktignok ikke offisiell støtte for PC, men det finnes 3. parts program som funker med PC'er;

XPlay - Har det selv :smile:

Er bare en ulemope - Prisen ( 4.500,-/5.700,-) :/

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: mackforever på 2002-06-09 20:32 ]</font>

Bare en ulempe du liksom se på dimensjonene (tatt fra apple.no):

Blir med deg overalt

Så liten og lett er iPod (6,18 cm bred, 10,2 cm lang og 1,99 cm dyp og en vekt på 185 gram), at du kan ta den med deg i lomma overalt. Helt sant.

185 gr !!! (sikkert uten batterier) da kan man likegodt kjøpe creative normade. Monsterdigre mp3'spillere er for stuegriser, er det et signal dere vil sende ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg har den iPod'en fra Apple...

Den virker utrolig bra, er brukabrt liten.(Nei, den er faktisk ikke SÅ stor)

Også får du med en morsom liten versjon av Pong!

Husker ikke lagringskapasiteten, men det er et respektabelt antall GB... Minuset er klart prisen,

som er veldih høy!

Personlig ville jeg gått for den NexII-saken...

Blir nok den JEG kjøper...

Lenke til kommentar

Quote:

Bare en ulempe du liksom se på dimensjonene (tatt fra apple.no):

Blir med deg overalt

Så liten og lett er iPod (6,18 cm bred, 10,2 cm lang og 1,99 cm dyp og en vekt på 185 gram), at du kan ta den med deg i lomma overalt. Helt sant.

185 gr !!! (sikkert uten batterier) da kan man likegodt kjøpe creative normade. Monsterdigre mp3'spillere er for stuegriser, er det et signal dere vil sende ?

iPod'en er jo ikke større enn en kortstokk. Creative sin versjon er MYE større. Finnes ikke noen mindre (eller penere) harddisk basert mp3 spiller en iPod...

Bytheway...iPod'en kan også brukes som en helt ordinær ekstern harddisk :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-10 16:39, geokri skrev:

de nye Minidiskene til SOny er geniale, 320min på ei plate til 20kr, overfører mp3er over usb i 32x!

eller slå deg på apple, hvis du har råd:)

har sjølv en thomson lyra mp3 spiller med 64mb minne

den er treig i menyane og tar lang tid å overføre mp3er (paralellporten) det er også lite drive for den for nyere OS...

men den e no gammale da.. blir vel 3 år no i sommer.. =/

skulle eg kjøpt ny no hadde det blitt MD med 32x overføring..

-Kim-

Lenke til kommentar

Advarsel:

Har en kamerat som har fått sin iPod ødelagt, alle harddisk-mp3 spillere har det samme problemet. Hvis søkenåla noen sinne kommer borti harddisken er disken ødelagt !

Som tidligere nevent så har jeg en både MD og flash-mp3. Jeg har opplevd det selv; fordi MD'en må spinne og lese av disken med en laser så hakker den de 3-6 første sekundene av hver sang, selv om jeg har et støtminne på 40 sek. Hvis man skal drive med fysisk aktivitet skaff dere flash-mp3. Jeg har selv en mpio-dmk, er veldig fornøyd med den (like stor som en liten lighter, 128mb minne, et AAA batteri).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...