fotokolbrann Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hei, Har ovenevnte nas tilkoblet nettverket mitt. Jeg skulle gjerne ha slettet to brukere, og når jeg følger oppskriften i brukerveiledningen får jeg ikke utført dette, det kommer bare melding om at det er ikke mulig å slette brukeren. Jeg tenkte det derfor kunne hjelpe å resette nasen til fabrikk "ny". Fant denne oppskriften, men jeg er ikke stø i engelsk, ei heller flink nok teknisk, så fint om noen kan hjelpe meg. Tror dere dette vil løse problemet, eller har dere andre tips? http://www.seagate.com/gb/en/external-hard-drives/desktop-hard-drives/goflex-home/ Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hold inne reset knappen inne i 10 sekunder. Når den er skrudd av så skrur du den på igjen og setter opp brukere osv på nytt igjen. Står nederst side 71 her Lenke til kommentar
fotokolbrann Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Suverent, dette skal jeg forsøke! Tusen takk for kjapt og godt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå