Gå til innhold

Julebruskampen 2015 RØD eller BRUN?


  

107 stemmer

  1. 1. Hva slags julebrus er best av rød/brun?

  2. 2. Hvem produserer den beste julebrusen?

    • Hansa Julebrus
    • Borg Julebrus
    • CB Julebrus
    • Hamar/Lillehammer Julebrus
    • Aass Julebrus
    • Lerum Julebrus
    • Dahls Julebrus
    • Grans Julebrus
    • Berntsen Julebrus
    • Mack Julebrus
    • First Price Julebrus
      0
    • Union Julebrus (orange type)
    • Ringenes Julebrus
  3. 3. Hva foretrekker du å drikke julebrus fra?



Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jaja, so var det denne tida på året igjen. :) Favoritten min er fortsatt raud Hansa på glasflaske. I år har eg kjøpt inn 5 sekspakningar av denne, og ein med brun Hamar/Lillehammer for variasjon. Eg har smakt på mange forskjellige i tilknytning til denne konkurransa, men Hansaen er fortsatt favoritten.

 

Når det gjeld priskrigen, er det sjølvsagt artig å kunne kjøpe surkål til ei krone, men eg er glad enkelte butikkar no har grenser for kor mykje kvar kunde kan få kjøpe. Som sunnmøring forstår eg godt fristelsen til å kjøpe eit par års forbruk når prisane er so låge, men resultatet er at det er konstant tomt for fleire av varene, og at mange ikkje får glede av priskrigen. Særleg dei av oss som ikkje kan gå på butikken på dagtid.

 

Sjølv håpar eg heller på ein ny bleiepriskrig utpå våren. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Hei og Hå :)

Nå har jeg testet Ringnes sin røde julebrus etter at jeg med en feil fikk kjøpt feil på Rema 1000 (Hvordan det gikk til vet jeg ikke).

 

Tror at jeg har smakt på den før da jeg var veldig liten men husker ikke helt.

Men noe som er helt sikkert er at det blir lenge til neste gang. For å smake godt gjør den ikke. Den smaker oppkastet bringebær likør. Det først som slo meg når jeg tok første sipp var at det smakte gulp, så plutselig ble jeg slått av en heslig og kvalmende bringebærsmak. Dette holdt lenge for meg å ble med den ene sippen, og brusen står nå i kjøleskapet men den lander nok nedskylt i dass der den hører hjemme 1/10. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...