Gå til innhold

Julebruskampen 2015 RØD eller BRUN?

107 stemmer

1. 1. Hva slags julebrus er best av rød/brun?

2. 2. Hvem produserer den beste julebrusen?

• Hansa Julebrus
    • Borg Julebrus
    • CB Julebrus
    • Hamar/Lillehammer Julebrus
    • Aass Julebrus
    • Lerum Julebrus
    • Dahls Julebrus
    • Grans Julebrus
    • Berntsen Julebrus
    • Mack Julebrus
    • First Price Julebrus
      0
    • Union Julebrus (orange type)
    • Ringenes Julebrus
  3. 3. Hva foretrekker du å drikke julebrus fra?

Anbefalte innlegg

I nesten alle år her på forumet så har det blitt arrangert en form for "julebruskamp". Det skal ikke være et unntak i år :) Julebruskampen er tilbake og i år skal julebruskampen bli god! I fjor så var det brun som vant, og Hamar/Lillehammer stakk av med typeseieren! 

Hvilken farge på julebrusen foretrekker du og hvilken produsent? Liker du å drikke fra plastflaske eller glassflaske? For å begrense produsentene over avstemningen har jeg kun lagt til de mest kjente produsentene. Hvis ikke favoritten din er over listen så velger du den som du mener smaker best av de i listen.

Hvis dere har kandidater over produsenter dere mener fortjener skal være med så si ifra i tråden så er det mulig at jeg legger de til   :) Stem i vei og kos dere! ;)

I fjor så var det en konkurranse hvor man kunne vinne x antall julebrus av den typen som du stemte på. I fjor så var det BearCat som vant. Denne konkurransen arrangeres også i år! Avstemningen er offentlig, og alle som stemmer er med i trekningen av x antall julebrus av det slaget du valgte. Vinneren blir trukket 24 desember. Trekningen foregår ved at jeg skriver navnet på alle som har stemt og legger de i en boks. Deretter så trekker jeg en lapp, og vinneren blir dermed kåret. 

Legg også gjerne ved link til denne tråden i signaturen din!   :)

Datoer vi kan forholde oss til: 

15 Desember: Tester fra aviser og min egen test kommer ut
24 Desember: Vinner trekkes!
27 Desember: Premie sendes! :)

Tidligere tråder: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den mest julete fargen er rød, men ekte julebrus skal være brun. De røde bare lyser av kunstige fargetilsetninger og har ikke noe med ekte tradisjonell julebrus å gjøre. Rød julebrus er like falsk som en rosa oppblåsbar plastelefant.

Hva er mest ekte og tradisjonelt materiale: plast, aluminium eller glass? Selvsagt glass og da snakker jeg om rett fra flaska, ikke skvulpet rundt fra beholder til beholder før den kommer i munnen.

Merket blir mer hipp som happ for min del. Dahls eller Hamar/Lillehammer som jeg stemmer nå.

Den radioaktive syntetiske signalfargen kan plastjulfantastene få ha for seg selv.

Endret av Simen1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...