AllFather Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Det som er synd med Costa er at selv om han slipper unna med nesten alt så gjør han at de definitivt mister flere frispark og straffer de burde ha hatt. Selv om dommere gjerne sier noe annet så nekter jeg å tro at de ikke tar igjen på ligaens største gris på en annen en direkte måte 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Nå skal Mourinho syte etter kampen om det blir uavgjort. Kanskje han bør tenke på hvor heldige chelsea er at Costa faktisk er på banen? Selfølgelig tenker han ikke på det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Okei, om du mener det er direkte rødt så sier vi det Om du ikke mener det burde du lese regelboka. Går greit under "voldelig oppførsel". Jeg så ikke det sparket til Costa ved første gang. Jeg så det i reprisen som gikk for 10 sekunder siden! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Blir jævlig skummelt om vi skal beholde Lucas. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Muslimer kan ikke like Costa Den må du utdype for jeg tror ikke det er noen som liker Costa utenom Chelsea-fans. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er det virkelig noe å klage på når en Chelsea supporter stiller et spørmål? Jeg kan ikke se at han forsvarte Costa med hud og hår... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Få nå inn Allen for Lucas, da.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Dæven det hadde vært et mål altså.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Muslimer kan ikke like Costa Den må du utdype for jeg tror ikke det er noen som liker Costa utenom Chelsea-fans. Siden han er en gris 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Lucas er virkelig svak Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Inn med allen for faen klopp! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Er det virkelig noe å klage på når en Chelsea supporter stiller et spørmål? Jeg kan ikke se at han forsvarte Costa med hud og hår... Jeg forsvarte han ikke. Det var et spørsmål ettersom jeg kun fikk med meg taklingen til Costa og ikke sparket han har i etterkant på Skertel. Endret 31. oktober 2015 av Emils. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Klopp er ikke på banoen så kan ikke byttes ut Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er det virkelig noe å klage på når en Chelsea supporter stiller et spørmål? Jeg kan ikke se at han forsvarte Costa med hud og hår... Jeg forsvarte han ikke. Det var et spørsmål ettersom jeg kun fikk med meg taklingen til Costa og ikke sparket han har i etterkant på Skertel. Er det jeg mener? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Muslimer kan ikke like CostaDen må du utdype for jeg tror ikke det er noen som liker Costa utenom Chelsea-fans. Siden han er en gris Haha nice Du ble nok veldig glad da jeg spurte Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Firmino er så halvhjertet i spillet sitt at det blir tragisk å se på. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 JajjajsjjdnzbzbBkajakBBbzbz Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Håhå håhå, for et mål!! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 FYYYYYYYYYYYF AEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå