.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Satan for et mål! Sånn er det man spiller fotball, Chelsea. Ikke bare skåre ett mål og deretter parkere bussen resten av kampen og være feige. Må ha hjelp fra Clattenburg også.Ja, det må dere.Dere også. Ingen grunn til at det skal legges på ekstra tilleggstid etter 1 omgang.Jo, når dere detter ned som fluer så må det legges til ekstra. https://twitter.com/Betting_Oracle/status/660452575213453312 Javel? Hva er poenget ditt med Webb Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Poenget mitt er bare det at det er ingen grunn til å legge til mer enn minimun tillagt tid når det ikke var noe å legge til ekstra for. Jeg er fullstendig enig at det er Chelsea sin skyld at det blir mål. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Spesielt da Liverpool slo en feilpasning ble jeg overrasket over at spillet gikk videre. Dårlig valg av Ramires(?) å gi bort ballen med en gang da, men Clattenburg så jo ikke en gang på klokka. 1 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er det delay på lyden hos TV2? Ting blir kommentert før det skjer på skjermen.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Nå likner Chelsea mer på seg selv i årets drakt. Fy flate det er elendig nå. Regner med at Liverpool vinner denne egentlig, men siden de er allergiske mot mål kan det vel ende 1-1 i dag. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er det delay på lyden hos TV2? Ting blir kommentert før det skjer på skjermen.. Ja, det har vært det i 53 minutter. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Sakho har vært fantastisk, med fare for jixing. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Meget bra start på omgangen av Liverpool. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Willian er en pingle... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Poenget mitt er bare det at det er ingen grunn til å legge til mer enn minimun tillagt tid når det ikke var noe å legge til ekstra for. Jeg er fullstendig enig at det er Chelsea sin skyld at det blir mål. At det spilles litt lenger enn tilleggstiden er helt vanlig og det skjer nesten i hver kamp. Hadde ikke Pool skåra, hadde du ellers gitt faen i det. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Willian er en pingle... Eller kanskje Liverpool-gjengen er noen forbanna sinker.. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Kaster seg bare han kjenner ett vindkast. Endret 31. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Poenget mitt er bare det at det er ingen grunn til å legge til mer enn minimun tillagt tid når det ikke var noe å legge til ekstra for. Jeg er fullstendig enig at det er Chelsea sin skyld at det blir mål. At det spilles litt lenger enn tilleggstiden er helt vanlig og det skjer nesten i hver kamp. Hadde ikke Pool skåra, hadde du ellers gitt faen i det. Selvfølgelig hadde jeg det. Da hadde jo Chelsea leda 1-0 til pause Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hazard er helt krise. Greit bytte Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Poenget mitt er bare det at det er ingen grunn til å legge til mer enn minimun tillagt tid når det ikke var noe å legge til ekstra for. Jeg er fullstendig enig at det er Chelsea sin skyld at det blir mål.At det spilles litt lenger enn tilleggstiden er helt vanlig og det skjer nesten i hver kamp. Hadde ikke Pool skåra, hadde du ellers gitt faen i det. Selvfølgelig hadde jeg det. Da hadde jo Chelsea leda 1-0 til pause Nettopp. Kom med bedre unnskyldninger for at dere slipper inn mål neste gang. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Og der skulle Costa vært sendt av Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Grisen Costa er i gang igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Kenedy gjør alt Hazard burde gjort på sin første berøring. Kan ikke forstå hvor svak Hazard har vært i år. Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Der skulle Costa ha lett fått rødt kort!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå