AllFather Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Han er og blir den en av de beste om ikke den beste manager som forsatt jobber. Greit nok at manager har ansvaret men man kan jo ikke klage på uttak . Matchplaner virker ok. Problemer virker å være spillere som har fått en ekstrem formdupp . Skal eier bruke mer penger på å sparke noen burde han heller sparke et par spillere for å vise at han ikke tolerere middelmådighet Endret 31. oktober 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Corporal: Helt enig. Så vidt jeg har fått med meg så var det styret som ikke hentet de Mourinho ville. Ser jo helt klart at Mourinho forsto hvor vi var svake; I midtforsvaret og på sentralmidten. Det er en faktor som jeg ser på som utrolig viktig hos en manager. Mourinho er fullstendig klar over svakheter, men hans jobb er å vinne kamper med klubben. Endret 31. oktober 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Corporal: Helt enig. Så vidt jeg har fått med meg så var det styret som ikke hentet de Mourinho ville. Ser jo helt klart at Mourinho forsto hvor vi var svake; I midtforsvaret og på sentralmidten. Det er en faktor som jeg ser på som utrolig viktig hos en manager. Mourinho er fullstendig klar over svakheter, men hans jobb er å vinne kamper med klubben. Ja, var jo raporter om at Mourinho aldri hadde hørt om han franske midtstopperen engang. Blir dyrt å kjøpe forsterkninger nå i januar med tanke på EM til sommeren. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Haha. Fantastisk intervju med Mourinho! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hahaahahahahhaaha Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Lol. Det intervjuet. Grinete unge no.1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Nok et legendarisk intervju. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Corporal: Helt enig. Så vidt jeg har fått med meg så var det styret som ikke hentet de Mourinho ville. Ser jo helt klart at Mourinho forsto hvor vi var svake; I midtforsvaret og på sentralmidten. Det er en faktor som jeg ser på som utrolig viktig hos en manager. Mourinho er fullstendig klar over svakheter, men hans jobb er å vinne kamper med klubben. Ja, var jo raporter om at Mourinho aldri hadde hørt om han franske midtstopperen engang. Blir dyrt å kjøpe forsterkninger nå i januar med tanke på EM til sommeren. Dessverre. Styret har ikke innfridd og Mourinho har ikke innfridd i år. 2 av 2 har slått feil. Om det sier om stopperen er korrekt er det krise å kjøpe han. De graver de høl i veien til Mou. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Håper virkelig ikke han får fyken! De intervjuene er mer underholdene en selve fotballen Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Mourinho er mer opptatt av dommerne en spillet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hvis han får sparken, noe jeg håper han ikke gjør, så tror jeg det blir grunnet oppførsel og ikke grunnet tapene Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Grei 1omgang, 2omgang gikk alt til helvette! Mye som ikke stemmer med Chelsea om dagen, men å sparke JM er ikke løsningen. Endret 31. oktober 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Beste seier denne sesongen! Magisk! COU&BENTEKE! <3 Bye bye Mou, sacked in the morning! TOP KEK 2 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 The Fired One ? Lenke til kommentar
sector Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Skrtel var god idag. Banens beste? 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ikke noe intervju med Klopp etter kampen? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=lo4HLLHFlYc https://www.youtube.com/watch?v=5f2o86kv1v4 https://www.youtube.com/watch?v=gdI_e8ERD8s 3 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Klopp har forbedringspotensiale når det gjelder engelsken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå