Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Liverpool

The Doctor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen hvor patetisk det der var av Cahill og Terry. Benteke får snu seg og ta to tre touch helt uten problem? 

Det er ikke til å tro. Det er faktisk helt krise bakover

Er jo det som kjennetegnet både Cahill og Terry i fjor, at de blokkerte flere skudd enn noen andre i de 5 øverste ligaene i Europa. Kanskje prøve Ivanovic som stopper når han er tilbake? 

Vi taper iallfall ikke mer poeng enn vi gjør nå med å forsøke det. Hvordan spillere klarer å tape seg så mye på en sommer kommer jeg aldri til å forstå. Terry er tilbake på Benitez-nivå

De må ha hatt en veldig behagelig sommerferie i alle fall. Hazard og Diego Costa kom begge tilbake overvektige, mistenker meg ikke at de er de eneste. 

Lenke til kommentar

Hadde Mourinho gått i seg selv, sagt offentlig at han har gjort en dårlig jobb denne høsten, men at han akter å vise hvilken god trener han er, og be om å få lov å trene Chelsea ut av gjørma, tror eg han hadde fått sikret jobben.

Med så mye usikkerhet og skriving og skriking i media tror eg situasjonen gjør alt verre for Chelsea, spillere og Mourinho.

Lenke til kommentar

Sant nok. Chelsea hadde en post-season tour også. Det er helt latterlig spør du meg når man allerede har så mange kamper. Begynte pre-season sent. Lett å være etterpåklok, men det var ikke noe av verdi.

Ja fullstendig enig. Var nok ikke noe Mourinho fikk bestemme heller. 

Det tror ikke jeg heller, men om han har godkjent dette er det idioti.

Men man skulle ikke tro at et lag kunne kollapse så mye på få måneder. 

Lenke til kommentar

Sant nok. Chelsea hadde en post-season tour også. Det er helt latterlig spør du meg når man allerede har så mange kamper. Begynte pre-season sent. Lett å være etterpåklok, men det var ikke noe av verdi.

Ja fullstendig enig. Var nok ikke noe Mourinho fikk bestemme heller. 

Det tror ikke jeg heller, men om han har godkjent dette er det idioti.

Men man skulle ikke tro at et lag kunne kollapse så mye på få måneder. 

Laget trenger uten tvil forsterkninger. Mourinho fikk heller ikke kjøpe spillerne han hadde lyst på i sommer. Når man har lyst på Pogba og John Stones og ender opp med et par unge franskmenn i forsvar og ingen forsterkninger på midten går det som det går. Spent på når det snur. Tror ikke løsningen er å sparke Mourinho nå i alle fall, bør være full fokus på CL. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...