Gå til innhold

Problemer med raparatør!

gromgutn

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Targa Basic for noen måneder siden. Den gikk i stykker etter ca 1 1/2 måned og hovedkortet ble byttet ut. Før den ble innlevert var det en AMD xp 2200+ prosessor, 256 Mb DDR ram, og 32 Mb skjermkort i den. Etter at jeg fikk tilbake denne var det satt inn en mindre prosessor: AMD xp 1500+, og 224 Mb DDR ram?? Mitt første spørsmål først: Hvordan går det an å ha 224 Mb ram? så til mitt andre som er litt mer komplisert. Jeg har prøvd å få reparatøren til å ordne opp etter seg men han mener at prosessoren er den samme, det er tastet inn feil tall. Dette synes jeg er meget pussig siden oppstarten av maskina og flere program har gått treger etter at jeg fikk maskina mi tilbake fra reparasjon. Dette synes jeg er uakseptabelt, og lurer derfor på om det er mulig og sjekke om det står noe produksjons, eller serienummer på prosessoren som jeg kunne sjekke med AMD Athlon, om det virkelig er en xp 1500+ som står i maskinen. Lurer også på om hvis reparatøren nekter å ordne opp etter seg, hvem kan jeg da kontakte, for å få ordnet opp i denne saken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...