gta3-kongen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hei. Hadde en hendelse med PCen i går. Det er ca 2 gang det skjer. Jeg hadde hatt på maskinen i noen timer på ettermiddagen og da jeg satt litt på nettet, så fryser plutselig alt. Kan kun bevege musa og kommer ikke inn i eller på noe som helst og etter min sekunder slår pcen seg av. Og jeg får opp en melding. Jeg har gjort det jeg gjorde sist, nemlig å kjøre installasjons DVDen og Gjenopprettingssystemet. DVDen klarte ikke å reparere PCen med oppstartsproblemer. da det var et av valgene jeg prøvde ut først. Jeg legger ved noen bilder av feilmeldingen og ting jeg gjorde for å rette det opp.. Jeg har en mistanke om hva det kan være. Enten Minnebrikkene eller skjermkort. Skjermkortet heter GeForce GTX 280 1 GB og ja jeg vet det, det er gammelt... Har 8 GB ram men husker ikke hva minnebrikkene heter... Trur det er noe med Hyper-X eller noe.. og minnes at det er PC12800 eller no sånt. Kjører Windows 7 Home Premium Hva tror dere det kan være? Takk for svar. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hmmm tja kanskje harddisken din er død? Lenge siden du har fjernet støv fra maskina, og den er for varm? Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Mulig. jeg vet ikke men jeg har tre harddisker i maskinen. to som jeg ikke bruker men jeg bruker den ene når på 465 GB disse to eldre harddiskene er bare en partisjon. og Jeg bruker disse når hovedsystem disken er blitt full. Systemdisken med windows 7 er en SSD disk på 128 GB. Den er mye nyere enn disse to andre som jeg nesten ikke bruker i det hele tatt. det har ikke vært sånn som jeg beskrev her tidligere. Jeg har ikke vært inne pcen på 4 år kanskje. vet det er litt støv der og om pcen blir for varm det vet jeg ikke fordi PCen står ikke på døgnet rundt. PCen er bra igjen nå etter systemgjenoppretting. Ingen feil nå. Nå går alt bra. Endret 31. oktober 2015 av gta3-kongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå