sigytt Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Har byttet dieselpumpen på min omega og allt virker greit men bilen starter ikke den starter nesten før den stopper igjenn så lurer på om dieselpumpen må programmeres eller om noen har noen andre gode råd Lenke til kommentar
Indian Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Sjekk magnetventilen på pumpa. Koble en ledning fra batteret til ventilen og se om bilen starter. Lenke til kommentar
sigytt Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Hei står spenning på ventil når jeg vrir om tenningen Lenke til kommentar
Indian Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Også etter motoren stopper? Prøv uansett med en ledning i tilfelle det er noe galt med kretsen eller selv ventilen. Har du stilt pumpa riktig? Er det luft i systemet? Dieselfilteret tett? Endret 30. oktober 2015 av Indian Lenke til kommentar
magnor Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Følger denne tråden og lurer på hvordan man går fram hvis man har kjørt tørr? Min starter ikke, ingen feil ved søking, mistenker at den har tatt inn luft. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Systemet må luftes. Løsne på dyserørene og kjør den på starteren til det kommer diesel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå