AfterGlow Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Se videoen av den nye bevegelsessensoren som er lansert på Kickstarter.Kan dette bli den ultimate VR-kontrollen? Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Så da veldig enkelt og greit ut, håper det funker bra i praksis da! 1 Lenke til kommentar
OleOst_ Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Mangler jo aldeles den viktigeste fingeren, tommelen.. Vist en skal se iforhold til VR bruk så er jo tommelen den desidert viktigeste fingeren vist en skal "gripe" objekter i VR. 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 For å vera ærleg, blei eg mindre hypa når eg såg videoen. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Eh leap motion.. 3D kamera som plukker opp alle fingrene uten at du må ha noe på deg.. Flyter en video eller to rundt på nettet. Mye mer praktisk vil jeg si Lenke til kommentar
fredpallesen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Eh leap motion.. 3D kamera som plukker opp alle fingrene uten at du må ha noe på deg.. Flyter en video eller to rundt på nettet. Mye mer praktisk vil jeg si Men leap motion plasseres foran PC. Dette er et "tastatur for mobil" som du kan ha med og bruke hvor du vil - hvis du vil - for de ser litt rare ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå