Arodem Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Kan det være et nytt Vampire: The Masqurade-spill på vei?Paradox har kjøpt en av de mest ettertraktede rollespillisensene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 En av de mest gledelige spill nyhetene jeg har hørt på lenge! 1 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 En av de mest gledelige spill nyhetene jeg har hørt på lenge! Jepp gode nyheter :D Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Rettskriving er ikke på langt nær min styrke...,men dette virket litt rart...,selv for meg... "Obsidian er i hvert fall var muligheten selv." -------------- Gunfreak...,jeg må si meg helt enig der... "V:TM(Bloodlines)" er definitivt noe av det beste innen sjangeren...,på tross av et hav bugs. Fan-Patchen er helt fantastisk. Som jeg sa i forbindelse med HL-Remaken...,så er jeg en Semi-Purist. "Ansiktsløftning" og andre forbedringer som bug-fixes er vel og bra det...,men jeg er ikke så veldig stor fan av når de tar helt av og forandrer for mye på den orginale handlingen i spillet. Men utrolig nok så gav denne Fan-patchen...inntrykk av at spille ikke er så linært. For på tross av en veldig god handling/historie,atmosfære og character-building...,så er dette spillet i utgangspunktet sinsykt linært. "Drawing by Numbers" er en god sammenligning. 1 til 2 til 3...,etc... Mange spill prøver å løse dette med ",1 til ,9" eller enda drøyere ",01 til ,99"...,men sørgelig nok så ender det i de fleste tilfeller med at handlingen føles utvannet. Spillet vil fortsatt være linært...,men bare i en "litt" mer langdratt utgave. "Wing Commander" hadde en pen liten vri på dette dilemmaet...,med bruk av moral. "Good Ending" vs "Bad Ending". "V:TM(Bloodlines)" prøvde seg på dette også...,men bare i mindre skala. Er veldig spendt på hva som vil komme ut av dette oppkjøpet. By the Vei... Her er en av mine favoritter fra "V:TM:B"... "https://youtu.be/BI1j3E6p53o" Endret 30. oktober 2015 av BizzyX78 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Rettskriving er ikke på langt nær min styrke...,men dette virket litt rart...,selv for meg... "Obsidian er i hvert fall var muligheten selv." Det er ikke noe i veien med den setningen, så du har nok rett i at rettskriving ikke er din styrke Lenke til kommentar
Cinaed Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Etter CCP stengte ned Project Vaulderie da de tydeligvis så sitt snitt til å dolke egen fanbase i ryggen mistet jeg nesten håpet. Så kommer lyset i enden av tunnelen i form av dette oppkjøpet av Paradox Interactive - nå er jeg rent lykkelig. I tillegg jobbes det med en MMORPG i tråd med CCPs kansellerte oppfølger, "project dogmat". Kommer til å følge med og donere der mulig for å bidra til at disse prosjektene gjennomføres og med høyeste mulige kvalitet. Nå er det bare å vente og gni seg i hendene. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Rettskriving er ikke på langt nær min styrke...,men dette virket litt rart...,selv for meg... "Obsidian er i hvert fall var muligheten selv." Det er ikke noe i veien med den setningen, så du har nok rett i at rettskriving ikke er din styrke For meg så ser det ut som det mangler et komma mellom "er og i"...,for..."er i hvert fall var" virker litt feil? Lenke til kommentar
timmoody Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Dette var fantastisk nyhende. Om dei ikkje går for langt bort frå orginalane (og det faktisk er den spelserien dei skal fortsetje på) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Dr. Ingvar Johansen. I hope we meet again! Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Skikkelig gladnyhet dette. Bare satse på at det blir et spill tro til Redemption eller Bloodlines da og ikke no historieløst shooter piss. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 For meg så ser det ut som det mangler et komma mellom "er og i"...,for..."er i hvert fall var" virker litt feil? "Var" er i dette tilfellet ikke preteritumsformen av "er", men et adjektiv som betyr omtrent det samme som "oppmerksom på". Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Herregud for en herlig nyhet! Da er ser bare å håpe og vente i mange år framover til oppfølgeren slippes! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Håper at de ansetter Brian Mitsoda og i tilegg lager en avtale med Obsidian om et prosjekt. Hadde heller ikke sagt nei til en ordentlig oppussing av Bloodlines som en slags oppvarming til et nytt prosjekt. Og en siste ting, hadde vært fint om de hadde gitt noen form for kompensasjon til han stakkaren som jevnt og trutt har gitt ut oppdateringer oppover årene, dette gjelder da personen med brukernavnet Wesp5. Endret 30. oktober 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 For meg så ser det ut som det mangler et komma mellom "er og i"...,for..."er i hvert fall var" virker litt feil? Kanskje det ser litt mindre rart ut hvis man bytter ut et av ordene med et synonym? "Obsidian er i hvert fall oppmerksom på muligheten selv." 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå