Gå til innhold

Dagens siste solstråler....og hyttebesøket er over

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, stilleben som vi vel kan kalle dette er det ikke mye av her på siden.

Her er det kanskje mer interessant hva vi ikke ser enn hva vi ser. hva skjuler mørket?

Kanskje noe å tenke på når været blir fint ute å være inne i som far min sa - finne fram diverse ting og komponere for stilleben bilder.

Vanskelig å velge her og litt usikker på om boka skulle vært med når den kommer bare stikkende fram nede i hjørnet. Men lett å kritisere i etterkant.

Scrolla ned på svarthviten for å se hvordan det ble uten boka og jammen synes jeg bildet ble enda mer spennende delt i nesten to like store trekanter - en lys og en mørk.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, stilleben som vi vel kan kalle dette er det ikke mye av her på siden.

Her er det kanskje mer interessant hva vi ikke ser enn hva vi ser. hva skjuler mørket?

Kanskje noe å tenke på når været blir fint ute å være inne i som far min sa - finne fram diverse ting og komponere for stilleben bilder.

Vanskelig å velge her og litt usikker på om boka skulle vært med når den kommer bare stikkende fram nede i hjørnet. Men lett å kritisere i etterkant.

Scrolla ned på svarthviten for å se hvordan det ble uten boka og jammen synes jeg bildet ble enda mer spennende delt i nesten to like store trekanter - en lys og en mørk.

Roar

Hei Roar og takk for dine tanker om bildet. Hadde jeg ikke tenkt så mye på budskapet og at hytteboka måtte være med så kunne nok bildet blitt annerledes. Så ikke muligheten som du nevner her, så hjertelig takk for dine tanker. Stadig noe å lære takket være konstruktive tilbakemeldinger.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...