Ragnar Skj Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Dagens siste solstråler....og hyttebesøket er over Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fin liten historie i et enda mindre utsnitt. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Kreativt og fint utført. På denne årstiden gjelder det å ta vare på alle de solstrålene vi får Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Artig sett! Stilig med speilingene i koppen, og riktig koselig med korsstingduk, furubord og hyttebok...der har du hytteessensen! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Nydelig Ragnar. Fine refleksjoner og lys. Heldig dere som har lys etter klokka sju! -Frode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 En fin oppsummering av dagen og hyttebesøket. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Fin liten historie i et enda mindre utsnitt. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Kreativt og fint utført. På denne årstiden gjelder det å ta vare på alle de solstrålene vi får Mvh. Rolf Takk for hyggelig kommentar Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Artig sett! Stilig med speilingene i koppen, og riktig koselig med korsstingduk, furubord og hyttebok...der har du hytteessensen! Takk for særdeles hyggelig og observant kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Nydelig Ragnar. Fine refleksjoner og lys. Heldig dere som har lys etter klokka sju! -Frode Takk for din kommentar. Dagene blir kortere fortsatt en stund her også, det gjelder å ta vare på de solstrålene som kommer. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 En fin oppsummering av dagen og hyttebesøket. Mvh Alec Ja, takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Ja, stilleben som vi vel kan kalle dette er det ikke mye av her på siden. Her er det kanskje mer interessant hva vi ikke ser enn hva vi ser. hva skjuler mørket? Kanskje noe å tenke på når været blir fint ute å være inne i som far min sa - finne fram diverse ting og komponere for stilleben bilder. Vanskelig å velge her og litt usikker på om boka skulle vært med når den kommer bare stikkende fram nede i hjørnet. Men lett å kritisere i etterkant. Scrolla ned på svarthviten for å se hvordan det ble uten boka og jammen synes jeg bildet ble enda mer spennende delt i nesten to like store trekanter - en lys og en mørk. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 Ja, stilleben som vi vel kan kalle dette er det ikke mye av her på siden. Her er det kanskje mer interessant hva vi ikke ser enn hva vi ser. hva skjuler mørket? Kanskje noe å tenke på når været blir fint ute å være inne i som far min sa - finne fram diverse ting og komponere for stilleben bilder. Vanskelig å velge her og litt usikker på om boka skulle vært med når den kommer bare stikkende fram nede i hjørnet. Men lett å kritisere i etterkant. Scrolla ned på svarthviten for å se hvordan det ble uten boka og jammen synes jeg bildet ble enda mer spennende delt i nesten to like store trekanter - en lys og en mørk. Roar Hei Roar og takk for dine tanker om bildet. Hadde jeg ikke tenkt så mye på budskapet og at hytteboka måtte være med så kunne nok bildet blitt annerledes. Så ikke muligheten som du nevner her, så hjertelig takk for dine tanker. Stadig noe å lære takket være konstruktive tilbakemeldinger. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg