Salvesen. Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Så mor blir 50 til uken og jeg har ikke fått fatt på en gave enda. Er veldig dårlig til å finne gaver til vanlig og ønsker jo at hun skal få noe kjekt og fint for 50års dagen sin. Noen som har lyst til å dele gode tips eller erfaringer fra deres mødre/familie sine 50års gaver, eller bare andre runde tall? Har tenkt på spa, men er litt usikker. Gull og diamanter er vell også alltid fint? Men aner jo ikke hva en skal kjøpe.. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Greit å vite hvor mye du kunne tenkt deg å bruke, for om man skal anbefale et nytt hus og bil, noen gummistrikk eller parfyme. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Du kan jo invitere henne ut på middag, teater eller konsert? Ole Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Greit å vite hvor mye du kunne tenkt deg å bruke, for om man skal anbefale et nytt hus og bil, noen gummistrikk eller parfyme. Tenker rundt 5000 bør være en grense. Men justeringer er alltid mulig om det kommer gode forslag Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Du kan jo invitere henne ut på middag, teater eller konsert? Ole Blir middag på bursdagen, men det er relativt normalt for oss egentlig. Vil jo at det skal være noe spesielt siden det er en så stor dag Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Et fint smykke med et symbol som minner henne på noe som er viktig mellom dere og/eller resten av familien? Kanskje noe annet hun har klaget på i hverdagen, noe som faktisk får en innvirkning på livet hennes? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Tullete å gi standardgaver da det ikke representerer at du kjenner henne eller oppfinnsomhet og originalitet i gavevalget. Smykker og slik er hvertfall dårlig. En spatur er jo greit, men ikke noe som varer. Veldig vanskelig å vite hva som er originalt og bra for din mor da jeg ikke kjenner henne, men "gamle" folk liker gjerne gaver som kan glede dem selv og andre rundt seg samtidig. Beste er kanskje å gi noe som gjør at hun kan tilbringe mer tid med deg i form av en aktivitet. Gi noe som gleder henne i hverdagen. Smykker gir veldig lite glede hvis man tenker etter litt, hvis ikke man er gold digger eller blir glad av statussymboler, "se så dyrt smykke jeg fikk av sønnen min, jeg er så heldig, han er så glad i meg"... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Jeg kjøpte grytekluter... Men i et mønster som hun elsker, men nesten aldri finner på markedet. Ikke var det kjempedyrt, men du verden å glad hun ble! Endret 30. oktober 2015 av Slettet+981723478 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Bra greier Tommeltott, da tenker hun på deg hver gang hun bruker dem og lager noe som antagelig skal deles samtidig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå