Sheasy Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Når ikke myndighetene tar godt nok ansvar for å håndtere slike situasjoner så er det veldig forståelig at folk gjør det de kan for å håndtere slike situasjoner selv. Da kan det godt hende at uskyldige blir rammet, men det er bare en naturlig konsekvens av det som ledet opp til det. Jeg blir ikke å fordømme at geita synes det er bra og jeg blir heller ikke å fordømme deres handlinger, da dette er helt naturlige reaksjoner. Jeg fordømmer Merkel og resten av politikerne som lot det skje. Du vil ikke fordømme at folk blir overfalt på grunn av hudfargen sin. Got it. Da er det i alle fall tydelig hvor du står, om ikke annet. Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Når ikke myndighetene tar godt nok ansvar for å håndtere slike situasjoner så er det veldig forståelig at folk gjør det de kan for å håndtere slike situasjoner selv. Da kan det godt hende at uskyldige blir rammet, men det er bare en naturlig konsekvens av det som ledet opp til det. Jeg blir ikke å fordømme at geita synes det er bra og jeg blir heller ikke å fordømme deres handlinger, da dette er helt naturlige reaksjoner. Jeg fordømmer Merkel og resten av politikerne som lot det skje. Du vil ikke fordømme at folk blir overfalt på grunn av hudfargen sin. Got it. Da er det i alle fall tydelig hvor du står, om ikke annet. Nei, jeg vil ikke fordømme at gjester blir overfalt i samme by som noen av de nettopp hadde stått bak flere overgrep mot sine verter. 2 Lenke til kommentar
Masserati Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Høyre og FRP jobber med å snu trenden, gi dem mer tid. Venstre/KRF motarbeider dette. http://investmentwatchblog.com/norway-deported-thousands-of-radical-muslims-last-year-this-year-their-crime-rate-has-dropped-by-31/ 1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Når ikke myndighetene tar godt nok ansvar for å håndtere slike situasjoner så er det veldig forståelig at folk gjør det de kan for å håndtere slike situasjoner selv. Da kan det godt hende at uskyldige blir rammet, men det er bare en naturlig konsekvens av det som ledet opp til det. Jeg blir ikke å fordømme at geita synes det er bra og jeg blir heller ikke å fordømme deres handlinger, da dette er helt naturlige reaksjoner. Jeg fordømmer Merkel og resten av politikerne som lot det skje. Du vil ikke fordømme at folk blir overfalt på grunn av hudfargen sin. Got it. Da er det i alle fall tydelig hvor du står, om ikke annet. Nei, jeg vil ikke fordømme at gjester blir overfalt i samme by som noen av de nettopp hadde stått bak flere overgrep mot sine verter. Så du syns det er greit å bli holdt ansvarlig for alle andre nordmenns handlinger? Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Når ikke myndighetene tar godt nok ansvar for å håndtere slike situasjoner så er det veldig forståelig at folk gjør det de kan for å håndtere slike situasjoner selv. Da kan det godt hende at uskyldige blir rammet, men det er bare en naturlig konsekvens av det som ledet opp til det. Jeg blir ikke å fordømme at geita synes det er bra og jeg blir heller ikke å fordømme deres handlinger, da dette er helt naturlige reaksjoner. Jeg fordømmer Merkel og resten av politikerne som lot det skje. Du vil ikke fordømme at folk blir overfalt på grunn av hudfargen sin. Got it. Da er det i alle fall tydelig hvor du står, om ikke annet. Nei, jeg vil ikke fordømme at gjester blir overfalt i samme by som noen av de nettopp hadde stått bak flere overgrep mot sine verter. Så du syns det er greit å bli holdt ansvarlig for alle andre nordmenns handlinger? Hvis nordmenn drar til til et annet land og voldtar, stjeler, dreper og får gratis penger av myndighetene der så ville jeg forstått det om folk fra det landet ikke ønsket meg velkommen dit og jeg ville nok ikke dratt dit heller. Endret 14. februar 2016 av Ateist 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Til og med du kan vel skjønne hvorfor det skjedde og hvorfor det var nettopp i Köln det skjedde. Folk blir lei og vil ta tilbake når urett blir begått, det er helt naturlig. Vi snakker ikke om hvorfor overfallene skjedde. Vi snakker om at geita synes det er bra at tilfeldige folk blir overfalt på grunn av hvordan de ser ut. Ja, la oss ignorere faktum at over 1000 kvinner ble antastet og voldtatt på en kveld. 5 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Så du syns det er greit å bli holdt ansvarlig for alle andre nordmenns handlinger? Det ville være fullt forståelig, om en stor andel nordmenn oppførte seg slik, ja. Du synes ikke det er litt rart at "flyktningene" har samme holdninger som regimene de "flyktet" ifra da? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Til og med du kan vel skjønne hvorfor det skjedde og hvorfor det var nettopp i Köln det skjedde. Folk blir lei og vil ta tilbake når urett blir begått, det er helt naturlig. Vi snakker ikke om hvorfor overfallene skjedde. Vi snakker om at geita synes det er bra at tilfeldige folk blir overfalt på grunn av hvordan de ser ut. Ja, la oss ignorere faktum at over 1000 kvinner ble antastet og voldtatt på en kveld. Ble 1 kvinne voldtatt 1000 ganger, eller ble 1000 kvinner voldtatt 1 gang hver? Vil gjerne se dokumentert fakta, siden det er så mye fantasifullt for tiden Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Det ville være fullt forståelig, om en stor andel nordmenn oppførte seg slik, ja. Du synes ikke det er litt rart at "flyktningene" har samme holdninger som regimene de "flyktet" ifra da? Hvor stor må andelen være før det er greit å angripe tilfeldige folk? Jeg spør fordi jeg lurer på om det er andre grupper som kan angripes også. Unge menn, narkomane, folk som kjører motorsykkel etc. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Ja, la oss ignorere faktum at over 1000 kvinner ble antastet og voldtatt på en kveld. Hmm så det du sier er at 1000 kvinner ble voldtatt rett forran sentralbanestasjonen på hovedtorvet i en av europas største byer i en av europas største og mest moderne land midt under nyttårsfeiringene i løpet av noen få timer, og ingen filmet en eneste en av de påståtte voldttektene på et mobilkamera? Har du noen flere fantasifulle konspirasjonsteorier å komme med? Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Ja, la oss ignorere faktum at over 1000 kvinner ble antastet og voldtatt på en kveld. Hmm så det du sier er at 1000 kvinner ble voldtatt rett forran sentralbanestasjonen på hovedtorvet i en av europas største byer i en av europas største og mest moderne land midt under nyttårsfeiringene i løpet av noen få timer, og ingen filmet en eneste en av de påståtte voldttektene på et mobilkamera? Har du noen flere fantasifulle konspirasjonsteorier å komme med? Filmet med mobilkamera og konspirasjonsteorier ? Tragiske mennesker http://www.independent.co.uk/news/world/europe/cologne-attacks-what-happened-after-1000-women-were-sexually-assaulted-a6867071.html http://www.express.co.uk/news/world/636944/Cologne-sex-attacks-list-crimes 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Igjen geita, det er ikke snakk om 1000 voldtekter men forskjellige former for overgep (berøring , ran , vold , lemlestelse osv osv ). Ikke noe som er greit for noen , men å påstå at 1000 kvinner har blitt voldtatt er drøyt. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Igjen geita, det er ikke snakk om 1000 voldtekter men forskjellige former for overgep (berøring , ran , vold , lemlestelse osv osv ). Ikke noe som er greit for noen , men å påstå at 1000 kvinner har blitt voldtatt er drøyt. Antastet og voldtekt sa jeg. Å si jeg sa 1000 ble voldtatt er jo en grei måte å vri og vende på det jeg sa ovenfor men ikke noe mer. Endret 15. februar 2016 av geita_ 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Igjen geita, det er ikke snakk om 1000 voldtekter men forskjellige former for overgep (berøring , ran , vold , lemlestelse osv osv ). Ikke noe som er greit for noen , men å påstå at 1000 kvinner har blitt voldtatt er drøyt. Antastet og voldtekt sa jeg. Å si jeg sa 1000 ble voldtatt er jo en grei måte å vri og vende på det jeg sa ovenfor men ikke noe mer. Igjen geita, det er ikke snakk om 1000 voldtekter men forskjellige former for overgep (berøring , ran , vold , lemlestelse osv osv ). Ikke noe som er greit for noen , men å påstå at 1000 kvinner har blitt voldtatt er drøyt. Antastet og voldtekt sa jeg. Å si jeg sa 1000 ble voldtatt er jo en grei måte å vri og vende på det jeg sa ovenfor men ikke noe mer. Nei, slik jeg ser det så velger du å formulere det slik at voldtatt blir det siste ordet , i den konkrete setningen legger du da vekt på akkurat det. Å være litt mer presis skader jo ingen. Og min mening om de idiotene som gjordet dette? Kast dem ut sånn at det får konsekvenser for de som ikke har fått permanent oppholdstillatelse og som kan uten tvil var skyldig i å være med på det. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Om du ser noe annet enn det som står så skal ikke jeg si noe på det. 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Om du ser noe annet enn det som står så skal ikke jeg si noe på det. "og" betyr begge deler. "eller" betyr en av dem eller begge. Og du skriver altså at 1000 stk ble antastet og voldtatt. Det betyr at de alle sammen ble både antastet og voldtatt. Og at det skal foregå en regelrett gigantisk orgie av voldtekter midt i sentrum på en liten plass midt under en folkefest med et hav av folk til stede i et moderne teknologisk land og ingen filmer det og legger det ut på nettet etter omtalen av saken i dag er mildt sagt fantasifullt. Endret 15. februar 2016 av flesvik Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Og at det skal foregå en regelrett gigantisk orgie av voldtekter midt i sentrum på en liten plass midt under en folkefest med et hav av folk til stede i et moderne teknologisk land og ingen filmer det og legger det ut på nettet etter omtalen av saken i dag er mildt sagt fantasifullt. Du har vell en i-pad under broen du kryper fram fra, ta å google litt. Det er vell ikke for vanskelig ? Endret 15. februar 2016 av geita_ 2 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Og at det skal foregå en regelrett gigantisk orgie av voldtekter midt i sentrum på en liten plass midt under en folkefest med et hav av folk til stede i et moderne teknologisk land og ingen filmer det og legger det ut på nettet etter omtalen av saken i dag er mildt sagt fantasifullt. Du har vell en i-pad under broen du kryper fram fra, ta å google litt. Det er vell ikke for vanskelig ? Nei da det er ikke vanskelig. Så vær så god å sleng opp noen linker av kjempevoldtektsorgien takk... Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Og at det skal foregå en regelrett gigantisk orgie av voldtekter midt i sentrum på en liten plass midt under en folkefest med et hav av folk til stede i et moderne teknologisk land og ingen filmer det og legger det ut på nettet etter omtalen av saken i dag er mildt sagt fantasifullt. Du har vell en i-pad under broen du kryper fram fra, ta å google litt. Det er vell ikke for vanskelig ? Nei da det er ikke vanskelig. Så vær så god å sleng opp noen linker av kjempevoldtektsorgien takk... Merkelig at det fortsatt er folk som prøver å unnskylde og bagatellisere oppførselen til disse "flyktningene". Hvilken agenda er det du egentlig har her? 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Og at det skal foregå en regelrett gigantisk orgie av voldtekter midt i sentrum på en liten plass midt under en folkefest med et hav av folk til stede i et moderne teknologisk land og ingen filmer det og legger det ut på nettet etter omtalen av saken i dag er mildt sagt fantasifullt. Du har vell en i-pad under broen du kryper fram fra, ta å google litt. Det er vell ikke for vanskelig ? Nei da det er ikke vanskelig. Så vær så god å sleng opp noen linker av kjempevoldtektsorgien takk... Merkelig at det fortsatt er folk som prøver å unnskylde og bagatellisere oppførselen til disse "flyktningene". Hvilken agenda er det du egentlig har her? Trolig motsatt agenda av den som lyger om noe som ikke stemmer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå