Gå til innhold

Asylsøkere får 15.000 utbetalt i mnd...

Anbefalte innlegg

Igjen så vil jeg påminne deg på at du skrev "1100 anmeldte voldtekter og tallene fortsetter å stige", og så langt jeg vet så var det feilaktig representert med vilje, eller av ignoranse/uvitenhet.

For oss som følger med så er vi nesten oppe i over 1100 anmeldelser og det tallet fortsetter å stige.

Dette begynner å bli for dumt, selv for dette forumet sin standard  :wee:

Hvem er det som feilaktig representerer ting her ?

Blir nesten litt oppgitt her. Muslimene trenger visst ikke unnskylde seg selv for sine handlinger når de har nok av våre egne til å gjøre det. Tror nok det skal mye til før de våkner til realitetene, men jeg ville satset penger på at Gavekort aldri blir en av de  :)

Først nå begynte du å bry deg om vår semantikk rundt din voldtekts-insinuering?

Ja, la oss ignorere faktum at over 1000 kvinner ble antastet og voldtatt på en kveld.   :thumbup:

Hvorfor antar du at jeg forsvarer flyktningene som begikk disse handlingene i Köln? Det jeg driver med er å eksponere løgner og feilaktige representasjoner av fakta.

De eneste dere lurer er dere selv, så det er vel heller jeg som prøver å få dere til realiteten, og jeg begynner med rakne argumentene til geita. Faktumet at du tror jeg forsvarer muslimer understreker vanviddet rundt "oss og dem"-mentaliteten.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktumet at du tror jeg forsvarer muslimer understreker vanviddet rundt "oss og dem"-mentaliteten.

Spiller ingen rolle om du gjør den distinksjonen. Den har de aller fleste muslimene gjort allerede. Du befinner deg i en ideologisk konflikt som stadig blusser opp, enten du liker det eller ikke. Og islamistene leder allerede klart i "enten er du med oss ellers er du mot oss"- retorikk når målet er å drepe alle ikke-muslimer.

Disse islamistene gjør ingen forskjell på deg eller meg. Vi er kaffirer begge to. Så du kan like gjerne stå rakrygget.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Blir nesten litt oppgitt her. Muslimene trenger visst ikke unnskylde seg selv for sine handlinger når de har nok av våre egne til å gjøre det. Tror nok det skal mye til før de våkner til realitetene, men jeg ville satset penger på at Gavekort aldri blir en av de :)

Det er helt klart en knaus mange sliter med å komme seg over, men galskapen stopper ikke så kansje det er håp for enkelte her inne fortsatt ;)

Neida, jeg har alltid linket til den aktuelle saken det gjaldt.

Om folk ikke er interesert nok til å lese gjennom artiklene så kan ikke jeg noe for det :)

• Liker 5
Lenke til kommentar

Neida, jeg har alltid linket til den aktuelle saken det gjaldt.

Om folk ikke er interesert nok til å lese gjennom artiklene så kan ikke jeg noe for det :)

Tror du må lese litt selv gutt, for sist jeg sjekket lenkene dine så stod det ingenting om:

Ja, la oss ignorere faktum at over 1000 kvinner ble antastet og voldtatt på en kveld.  :thumbup:

Faktumet at du tror jeg forsvarer muslimer understreker vanviddet rundt "oss og dem"-mentaliteten.

Spiller ingen rolle om du gjør den distinksjonen. Den har de aller fleste muslimene gjort allerede. Du befinner deg i en ideologisk konflikt som stadig blusser opp, enten du liker det eller ikke. Og islamistene leder allerede klart i "enten er du med oss ellers er du mot oss"- retorikk når målet er å drepe alle ikke-muslimer.

Disse islamistene gjør ingen forskjell på deg eller meg. Vi er kaffirer begge to. Så du kan like gjerne stå rakrygget.

Hvorfor begynner vi å diskutere om muslimer? Hva er det dere leser i mine innlegg som jeg ikke klarer å lese? 

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Det er fortsatt usammenhengende, og faktumet at du rettet emnet om muslimer mot meg får meg til å tro at du driver å antar at jeg sier ting.

Hvis du trenger en oppfriskning så kan jeg fortelle deg at vi diskuterer geita sine feilaktige påstander om voldtekter i Köln. Videre vil jeg avkrefte de feilaktige påstandene om at jeg forsvarer overgriperne eller flyktningene. Det er også viktig å føye med at jeg ikke har nevnt noe om Islam, og at det ble dratt opp av deg og Ateist.

Jeg synes det er kostelig å observere hvordan man griper etter strå og peprer diskusjonen med standard argumenter mot innvandring og meta-diskusjon om hvordan jeg er som person. Skal vi ha en saklig debatt så hjelper det om vi kan diskutere som voksne folk.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Aner ikke hva du snakker om da jeg har linket til artikler som støtter opp mine kommentarer.

1. Artikklene støtter ikke kommentarene dine

2. Artikklene er ikke kilder.

Her er f.eks fra wikipedia:

By 8 January, 170 women, including a police officer, had reported crimes to the police, including two rapes

Ganske stor forskjell på 1100 voldtekter som du påstår, og 2 påståtte voldtekter (som ikke har vært gjennom en rettssak enda og dermed ikke er bekreftet) som rapporten viser syns du ikke?

Det hjelper på ingen måte saken din å lyve geita, og det hjelper ikke noe mer å holde fast på løgnene når du blir utfordeet på dem.

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er ett mønster å se i diskusjonene om dette emnet, hvor tilfeldig oppdukkende og enkeltstående artikler/videoer blir presentert som "sannheter", og så er det ett knippe brukere som kjøret propaganda-kappløp, hvor andre debattanter etter hvert må melde pass for råkjør og til tider rent idioti

Jeg treffer sjeldent muslimer som minner meg om noe ekstremt, men ser mye ekstremt utvise i denne typen "debatter"

Sukk ..!

Lenke til kommentar

Det er ett mønster å se i diskusjonene om dette emnet, hvor tilfeldig oppdukkende og enkeltstående artikler/videoer blir presentert som "sannheter", og så er det ett knippe brukere som kjøret propaganda-kappløp, hvor andre debattanter etter hvert må melde pass for råkjør og til tider rent idioti

Jeg treffer sjeldent muslimer som minner meg om noe ekstremt, men ser mye ekstremt utvise i denne typen "debatter"

Sukk ..!

http://mariahoili.blogg.no/1452869483_kjre_kvinner_jenter_s.html

Det går bra :) er flere som våkner opp for hver dag som går.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sukk ..!

http://mariahoili.blogg.no/1452869483_kjre_kvinner_jenter_s.html

Det går bra :) er flere som våkner opp for hver dag som går.

Vel, i mine øyne og ører hører jeg bare vedvarende snorkelyder, og de tiltar i styrke synes jeg

Men nå fant du my fun bone and tickled it! fordi den artikkelen er hentet fra selveste premie geita selv, og hun spyr ut mye surr I hytt og gevær. Hun bekrefter at man trenger ikke være helt go I hue for å være rik, men så er det jo pappas gryn må førståss .. ;)

Kan det grunnet ditt brukernavn være en direkte kobling mellom dere, geiter går jo gjerne I flokk ., ?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Vel, i mine øyne og ører hører jeg bare vedvarende snorkelyder, og de tiltar i styrke synes jeg

Men nå fant du my fun bone and tickled it! fordi den artikkelen er hentet fra selveste premie geita selv, og hun spyr ut mye surr I hytt og gevær. Hun bekrefter at man trenger ikke være helt go I hue for å være rik, men så er det jo pappas gryn må førståss .. ;)

Kan det grunnet ditt brukernavn være en direkte kobling mellom dere, geiter går jo gjerne I flokk ., ?

Og istedenfor å fortelle hva det er hun sier som er feil så er reaksjonen som forventet :) fortsett sånn.

Hun bekrefter at man trenger ikke være helt go I hue for å være rik, men så er det jo pappas gryn må førståss .. ;)

Kansje det som er problemet, sjalusi ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og istedenfor å fortelle hva det er hun sier som er feil så er reaksjonen som forventet :) fortsett sånn.

Hun bekrefter at man trenger ikke være helt go I hue for å være rik, men så er det jo pappas gryn må førståss .. ;)

Kansje det som er problemet, sjalusi ;)

Jeg kjenner til konsptet kan man si, og ærlig talt så er det intet hun til nå har sagt som fortjener spesiell oppmerksomhet. Hun er bare en litt bøllete rich kid

Når du sier at flere våkner nå, speiler jeg den uttalelsen tilbake til tider i egen historie hvor man opplevde at verden slet litt ekstra. Da kom det også gjenger med misfornøyde, gjerne ganske unge ledet av mer gamle, bitre og "brunslitte" mennesker som prøvde å overføre egne elendige filosofier på disse litt rufsete ungdommene. Men hver gang døde "bølgen" ut av sin egen innebygde destruktive form, fordi den manglet gode og engasjerende ideer

Men hold nå bare på, det er ikke noe nytt under solen, og snart er dere glemt

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Jeg kjenner til konsptet kan man si, og ærlig talt så er det intet hun til nå har sagt som fortjener spesiell oppmerksomhet. Hun er bare en litt bøllete rich kid

Men det burde jo være enkelt for en som er så høyt oppe på den moralske pedestal å fortelle hvorfor hun tar feil :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har jo sagt at jeg har erfart, altså både sett og hørt den "samme visa" før flere ganger. Det har egentlig ikke noe med hennes person å gjøre, men heller med problematiske tider hvor slike holdninger kommer til syne. La heller bli med å lokke meg med på personfokuseringen, det er det ikke verdt

Lenke til kommentar

Hva om vi legger til at om du ikke gir han husly vil han dø av kulde i løpet av noen dager...

Ville du sluppet noen inn i huset ditt om du viste at å si nei betydde en sikker død for den som spurte?

Døren min er låst slik at fremmede ikke kommer seg inn.

At døren er låst betyr ikke at vedkommende dør, det betyr at de banker på neste dør, kanskje din?

Økt velstand for innvandrere betyr redusert velstand for innbyggere.

Jeg ønsker å hjelpe flest mulig mennesker til et bedre liv, det gjøres ikke ved å lære en håndfull mennesker tysk eller nynorsk. Den egoistiske planen med å integrere innvandrere til vestlig kultur slik at de kan løse vår demografiske krise er like inhuman som den er urealistisk.

Mens vi er opptatt med å hjelpe oss selv lever nesten 2 milliarder i fattigdom.

how-immigrants-think-war-no-war-money-in

Endret av Pycnopodia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gidder ikke lese alt her men husk at første 2 år er uten skatt. Til og med svensker får 10% mindre skatt første 2 år.

Man kan ikke klare seg på f.eks. 5000,. i mnd i Oslo. Med barn på plassbehov får du ikke leie til under 10-12k vil jeg tru og da bor du lite.

God økonomi? Å starte på scratch uten særlig språk, kunnskap om landet, etc. Til og med FRP er for dette og har vært det i maaaange år. Nå kan innvandrermangden alltid diskuteres men dette er et flott tiltak som viser at man ønsker å ta integreringen på alvior. Det verste man kan gjøre er å la de sitte hjemme å tvinne tomler.

Endret av Clarus
Lenke til kommentar

Gidder ikke lese alt her men husk at første 2 år er uten skatt. Til og med svensker får 10% mindre skatt første 2 år.

Man kan ikke klare seg på f.eks. 5000,. i mnd i Oslo. Med barn på plassbehov får du ikke leie til under 10-12k vil jeg tru og da bor du lite.

God økonomi? Å starte på scratch uten særlig språk, kunnskap om landet, etc. Til og med FRP er for dette og har vært det i maaaange år. Nå kan innvandrermangden alltid diskuteres men dette er et flott tiltak som viser at man ønsker å ta integreringen på alvior. Det verste man kan gjøre er å la de sitte hjemme å tvinne tomler.

Er det å ta "integreringen" på alvor å gi de fordeler som landets eget folk ikke får eller er det å kaste bort penger samt skape misnøye blant eget folk? Er det rart det finnes "rasisme" som dere liker å kalle det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...