geita_ Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Merkelig at det fortsatt er folk som prøver å unnskylde og bagatellisere oppførselen til disse "flyktningene". Hvilken agenda er det du egentlig har her? Trolig motsatt agenda av den som lyger om noe som ikke stemmer. Da har du en merkelig definisjon på løgn http://www.independent.co.uk/news/world/europe/cologne-attacks-what-happened-after-1000-women-were-sexually-assaulted-a6867071.html For oss som følger med så er vi nesten oppe i over 1100 anmeldelser og det tallet fortsetter å stige. 3 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Merkelig at det fortsatt er folk som prøver å unnskylde og bagatellisere oppførselen til disse "flyktningene". Hvilken agenda er det du egentlig har her? Trolig motsatt agenda av den som lyger om noe som ikke stemmer. Da har du en merkelig definisjon på løgn http://www.independent.co.uk/news/world/europe/cologne-attacks-what-happened-after-1000-women-were-sexually-assaulted-a6867071.html For oss som følger med så er vi nesten oppe i over 1100 anmeldelser og det tallet fortsetter å stige. 1100 Voldtekts anmeldelser? Når skal du begynne å vise bevis for dine utrolige påstander geita? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Venter spent selv på bevisene på disse påstandene Geita. Hvis ikke så er det jo klart hva du driver med. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Migrant-vennene som prøver alt for hardt å dra fokus vekk fra problemet. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Tenker du slik som du nå drar fokuset bort fra at du har en bevisbyrde her? 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Aner ikke hva du snakker om da jeg har linket til artikler som støtter opp mine kommentarer. Endret 17. februar 2016 av geita_ 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hvor står det av vi er oppe i 1100 voldtektsanmeldelser, og hvor står det at det stiger? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Aner ikke hva du snakker om da jeg har linket til artikler som støtter opp mine kommentarer. De støtter ikke opp 1100 voldtekter. Det ligger heller ikke offisielle tall fra de sidene du har linket fra som er fra Independent og Express / Daily Sun , men la oss ta en titt på Førstenevnte : At the same time, German police reported that the number of sexual assault complaints at the city's annualcarnival, which took place last week, had quadrupled since the year before - rising to 66 complaints compared to 18 in 2015, despite a heightened police presence in the wake of the NYE attacks. I denne artikkelen så kommer politiet med tall som er 66 , i neste artikkel der Express ikke siterer kilder er tallene langt høyere men fortsatt ingen kilder. Etterforsker vi videre så kan vi endelig finne litt tall basert på Mr Jager : BBC News What we know of the NYE attacks *Scores of women say they were sexually assaulted and had mobile phones and bags stolen by large groups of men during New Year celebrations in the centre of Cologne *As many as 1,000 men - described as drunk and aggressive and many of North African and Arab appearance - were reported to have been behind the attacks *Cologne police say they have received 121 criminal complaints - at least three-quarters of those were of sexual assault, including two alleged rapes Sixteen suspects have been identified but no-one has yet been arrested, police say Similar attacks were reported in Hamburg, where 30 complaints were filed, and in Stuttgart Så tallene på voldtekt er plutselig ned til 2... Det er tydelig at det er svært mange som aktivt prøver å spre løgn og hat mot flyktninger og dessverre så er det mange som svelger dette rått. 4 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hvor står det av vi er oppe i 1100 voldtektsanmeldelser, og hvor står det at det stiger? Igjen så får jeg bare linke til det jeg allerede har gjort tidligere i tråden, om du og migrant-vennene henter ut noe mer enn det som står i linkene så får det blir deres problem http://www.independent.co.uk/news/world/europe/cologne-attacks-what-happened-after-1000-women-were-sexually-assaulted-a6867071.html http://www.express.co.uk/news/world/636944/Cologne-sex-attacks-list-crimes 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Nå ber jeg om sitater på hvor du fikk tallet 1100 fra, hvor du fikk ordet "voldtekter" fra, hvor du fikk ordet "anmeldelser" fra og hvor du fikk påstanden om at det stiger. Jeg har faktisk sett gjennom linkene dine, og har konkludert med at du bare bløffer. Jeg er fornøyd når du gir meg direkte sitater på påstandene dine. 2 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Nå ber jeg om sitater på hvor du fikk tallet 1100 fra, hvor du fikk ordet "voldtekter" fra, hvor du fikk ordet "anmeldelser" fra og hvor du fikk påstanden om at det stiger. Jeg har faktisk sett gjennom linkene dine, og har konkludert med at du bare bløffer. Jeg er fornøyd når du gir meg direkte sitater på påstandene dine. The world reeled following reports that as many as 1,000 women had been sexually assaulted - groped, robbed, intimidated and separated from their friends - at Cologne's central train station on New Year's Eve. Ja, fint da er vi alle fornøyde 3 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hvilke tall som faktisk står i linken til geita: "Local media reported that at least 80 people fell victim to the assaults, 35 of whom were sexually assaulted. " Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Så 1000, ikke 1100, "sexually assaulted" ikke "raped", "complaints" ikke "police reports", og ingen indikasjon på at dette er et økende problem. Er fornøyd nå ja. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Så 1000, ikke 1100, "sexually assaulted" ikke "raped", "complaints" ikke "police reports", og ingen indikasjon på at dette er et økende problem. Er fornøyd nå ja. Tallet stiger jo fler som kommer fram må du huske på. Og vi har nok enda et stykke igjen med kvinner som blir å melde fra. Endret 17. februar 2016 av geita_ 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Hva så? Det er i korrelasjon til alt annet, og vil ikke være nok til å kunne gjøre din grove feilaktige fremstilling av fakta noe rettferdig. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/2.42391?eid=1.2574075 Ta en kikk selv. Over 1100 kvinner er konfirmert, 467 av sakene er seksuelle overgrep. Men bare 73 er mistenkte, for et multikulturelt utopia 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Måtte vi helt til Belgia? Hvorfor kaller du seksuelle overgrep for voldtekter? 600 var tilknyttet tyveri, 467 av sakene var klassifisert som sjikane, som er alt fra vulgære uttrykk til tafsing, og noen kilder rapporterer at 12 var klassifisert som seksuell kriminalitet. Det er også en grov misforståelse at dette var i hovedsak syriske flyktninger, når de fleste var fra nord-afrika. Igjen så vil jeg påminne deg på at du skrev "1100 anmeldte voldtekter og tallene fortsetter å stige", og så langt jeg vet så var det feilaktig representert med vilje, eller av ignoranse/uvitenhet. 3 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Igjen så vil jeg påminne deg på at du skrev "1100 anmeldte voldtekter og tallene fortsetter å stige", og så langt jeg vet så var det feilaktig representert med vilje, eller av ignoranse/uvitenhet. For oss som følger med så er vi nesten oppe i over 1100 anmeldelser og det tallet fortsetter å stige. Dette begynner å bli for dumt, selv for dette forumet sin standard Hvem er det som feilaktig representerer ting her ? 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Først nå begynte du å bry deg om vår semantikk rundt din voldtekts-insinuering? Ja, la oss ignorere faktum at over 1000 kvinner ble antastet og voldtatt på en kveld. Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Igjen så vil jeg påminne deg på at du skrev "1100 anmeldte voldtekter og tallene fortsetter å stige", og så langt jeg vet så var det feilaktig representert med vilje, eller av ignoranse/uvitenhet. For oss som følger med så er vi nesten oppe i over 1100 anmeldelser og det tallet fortsetter å stige. Dette begynner å bli for dumt, selv for dette forumet sin standard Hvem er det som feilaktig representerer ting her ? Blir nesten litt oppgitt her. Muslimene trenger visst ikke unnskylde seg selv for sine handlinger når de har nok av våre egne til å gjøre det. Tror nok det skal mye til før de våkner til realitetene, men jeg ville satset penger på at Gavekort aldri blir en av de 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå