Fenrisúlfr Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ikke shave deg der. Kjøp heller en barberingsmaskin (samme type som du bruker på hår på hodet, men en mindre.) og trim det. Det klør litt det også, men LANGT ifra så jævlig det blir hvis du fjerner alt. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Er en mann på tyve år, som tenker på å shave rumpa. Noen fler som gjør det/evt lar vær? Jeg vil anta at om du er "dama" i forholdet, så vil mannen din foretrekke barbert. Har dame, så er ikke det. Det samme sa Rimi-Hagen. Så opptatt som du er av mannens rumpehull, så vil ingen blir overrasket om du kommer ut av skapet. Lenke til kommentar
Leo21 Skrevet 31. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2015 (endret) Har en følelse av at noe sitter rett innenfor endetarmsåpningen. Jeg har mistenkt at det kan være en hemoride. Jeg blør ikke, klør ikke og det er ikke smertefullt liksom, bare skikkelig plagsomt! kjennes noen ganger ut som det er en mark som rører på seg, men jeg har tatt mark kur for spolorm og det kom jo aldri marker ut, og jeg har ikke klødd.. hva kan det være? hvis det er en hemoride, vil plagene forsvinne hvis jeg er mye i fysisk aktivitet? Endret 31. oktober 2015 av Leo21 Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Kan ikke du bare ta deg en tur til legen? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. november 2015 Del Skrevet 1. november 2015 Voksing er det eneste som duger, med mindre du har tid til å barbere deg hver dag, ellers kommer kløen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå