Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Den kreative gata III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 I V1 ser dere forresten hvilket transportmiddel som dominerte øya isla Mujeres,golfbiler! Riktig morsomt trafikkbilde, avslappet holdning her. Og fryktelig moro å kjøre! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Flotte bilder fra en flott gate. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Friske farger i gatebilde - kjekt å se 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Litt av en gate. Ser ut til å være en plass man burde vært noen dager for jeg tror ikke du har klart å yte den rettferdighet med det du fikk tid til for hver enkelt bygning her har nok til å kunne komme tilbake flere ganger for å få med seg det man ikke så første gang. Mexicanere er jo kjent for å være ganske ildfulle hva mat og musikk angår - og det går jo også igjen i fargene i graffitien også. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Herlig fargesterk gate og bilde!! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Elektriske golfbiler til utleie kan kanskje være løsning på et bilfritt Oslo sentrum ? Illustrerende gatefoto. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Lyckliga gatan ? Disse flotte og artige veggmaleriene kan umulig ha en negativ påvirkning på folk Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Flotte bilder fra en flott gate. Friske farger i gatebilde - kjekt å se Herlig fargesterk gate og bilde!! Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Det var en spesiell gate dette, men generellt mye fargerikt og fint å se i Mexico. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Litt av en gate. Ser ut til å være en plass man burde vært noen dager for jeg tror ikke du har klart å yte den rettferdighet med det du fikk tid til for hver enkelt bygning her har nok til å kunne komme tilbake flere ganger for å få med seg det man ikke så første gang. Mexicanere er jo kjent for å være ganske ildfulle hva mat og musikk angår - og det går jo også igjen i fargene i graffitien også. Roar Hei Roar! Du har helt rett, jeg fikk ikke fram det optimale her. Det kan ha litt med temperatur å gjøre, jeg funker ikke på mitt optimale når temperaturen er over 30 grader og svetten bare siler av meg. Men virkelig en flott øy å besøke dette her. Tranportmiddlet på øya var golfbiler, noe for deg det kanskje? Ei fantastisk fargerik handlegate, og trivelige folk. Jeg fikk ikke tatt så mye bilder som jeg kunne tenkt meg, men prioriterte å gjøre saker med familien. Vi var på snorkling, det har jeg aldri gjort før, da skulle jeg hatt kamera for undervannsfoto og tatt bilde av fantastiske fisker, skilpadder og rariteter. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Elektriske golfbiler til utleie kan kanskje være løsning på et bilfritt Oslo sentrum ? Illustrerende gatefoto. Vennlig hilsen Ragnar Hehe! Synes jeg ser stressa Osloborgere snegle seg av gårde i golfbil. En måtte lære seg tålmodighet da. Takk takk for finfin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Lyckliga gatan ? Disse flotte og artige veggmaleriene kan umulig ha en negativ påvirkning på folk Mvh. Rolf Hei Rolf! Nei dette må nå ha en positiv effekt på folk vel? Hadde i hvert fall det på meg Jeg har en til til i morgen, men den er av en helt annen karakter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Liker disse flotte og fargerike bildene av denne meget dekorerte gaten .Er enig med Roar , her står motivene i kø . Men dessverre blir det alltid litt for lite tid. Det er alltid et bilde man skulle tatt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Liker disse flotte og fargerike bildene av denne meget dekorerte gaten .Er enig med Roar , her står motivene i kø . Men dessverre blir det alltid litt for lite tid. Det er alltid et bilde man skulle tatt. Mvh Alec Hyggelig at du liker denne serien min fra denne artige gata:) I morgen blir det siste fra denne gata, det er annerledes...mer emosjonelt kan man kanskje si.. God natt...nå må skrullemor legge seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg