deleted Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Kuben Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Stilig byggverk som du har fanget i gunstig belysning. Fine skygger. Hva er dette? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 v1 var litt traus, jeg ser det flotte lysspillet i toppen og slikt, men utsnittet ble litt for enkelt til at det ble fengende. Da ble jeg veldig glad når jeg så v2 hvor du hadde det samme spennende lyset og konstruksjonene, men hvor utsnittet også satt som et skudd. Og i tillegg kommer de to karene nederst og tilfører litt liv. Veldig bra! Er V2 fra andre siden av bygget? Ser at skyggen faller litt annerledes og det er et tre i fronten. Henning Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Spennende nok med tilbakelent bygning i V1, men tror jeg velger V2 der bl.a. to personer skaper liv i bildet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Spesiell arkitektur, fint formidlet av deg. Begge versjoner er gode. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg