Lassern Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ice Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Nydelig bilde av det vi kan forvente oss mer av fremover nå. Flott komponert ,skarpt og med blåfrosne farger. Liker det Minner meg på å hente inn mer ved i hus. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Nydelig bilde av det vi kan forvente oss mer av fremover nå. Flott komponert ,skarpt og med blåfrosne farger. Liker det Minner meg på å hente inn mer ved i hus. Mvh Alec Tusen takk, Alec Du må sørge for å ha ved i huset, men denne isen er av helårstypen - fra fryser'n, lyssatt med en LEDlykt og tilført fargemetning. Bare juks, altså Lenke til kommentar
deleted Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fantastisk og abstrakt. Så ikke helt hva det var før jeg så tittelen. Kunne nesten vært en manet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Fantastisk og abstrakt. Så ikke helt hva det var før jeg så tittelen. Kunne nesten vært en manet. Takk for fin tilbakemelding, W I R E Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Uansett hva du har gjort så ble bildet veldig stilig! Godt sett må jeg si! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Herlig sett og tatt med flott lys, farger og detaljer. En liten beskjæring nede slik at linjene skjæres av nedre ramme vil nok øke spenningen i bildet så jeg da jeg scrollet ned og dekket til. Muligens en tilsvarende oppe også Men det er det jo Author som bestemmer og ikke jeg. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Som Roar skriver, flott lys, farger og detaljer, og kreativt ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fin fotokunst med naturen som element. Vakker fargetone også! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Tusen takk for fine tilbakemeldinger, Helene, Roar, Ragnar og TCL Photography. Lenke til kommentar
November001 Skrevet 31. oktober 2015 Del Skrevet 31. oktober 2015 Jeg ved ikke hvad det er, men det er flot! Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Uansett hva du har gjort så ble bildet veldig stilig! Godt sett må jeg si! Tusen takk, Helene Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Herlig sett og tatt med flott lys, farger og detaljer. En liten beskjæring nede slik at linjene skjæres av nedre ramme vil nok øke spenningen i bildet så jeg da jeg scrollet ned og dekket til. Muligens en tilsvarende oppe også Men det er det jo Author som bestemmer og ikke jeg. Roar Tusen takk for fin tilbakemelding, Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Som Roar skriver, flott lys, farger og detaljer, og kreativt ! Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk, Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 1. november 2015 Forfatter Del Skrevet 1. november 2015 Jeg ved ikke hvad det er, men det er flot! Tusen takk, November001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg