Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Fugleperspektiv... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hei Alec! Her synes jeg forgrunnen sjal mye oppmerksomhet, så jeg hadde nok kuttet et kjempejafs i bånn. Da tror jeg fuglene ville kommet mer til sin rett. Det blir et langt smalt bilde ja, men der har du meg.. Ellers et toppers bilde! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Skulle dette blitt i fugleperspektiv burde du kanskje hatt en fotodrone eller om ikke annet stått på den broa og fotografert ovenfra. Jeg synes bildet funker OK som det gjør med refleksene og steinene i forgrunnen. Men følger gjerne helene med en beskjæring på kanskje 40% av bildet tatt nede som - da som en ekstra V2. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Den lave kameravinkelen gjør susen her, "som en and ser det". Regner med at du har med mye forgrunn for å få speilingen og de små bølgene der. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Helene , Roar og Ragnar !!! Meningen med denne forgrunnen var å få frem den lave "i vannflaten" kameravinklingen - samt å få frem speilingene i vannet og bølgene- Legger ut en croppet versjon for å vise forskjellen. Mvh Alec Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Her synes jeg V1 er best. Det er kjempefine refleksjoner i vannet. Fuglene passer godt der oppe. Fine farger og skarphet. -Frode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Her synes jeg V1 er best. Det er kjempefine refleksjoner i vannet. Fuglene passer godt der oppe. Fine farger og skarphet. -Frode Hei Frode ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg